زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

اگه ما موفق نشیم پس کی بشه؟ *-*

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

آهسته و پیوسته


همیشه اینو تکرار میکنم با خودم که اگه نمیتونم بدوم پس راه برم

اگه نمیتونم راه برم پس سینه‌خیز برم

ولی هیچوقت توقف نکنم

هیچوقت!


خرید اینترنتی کردم! خوشحال و هپی!

یه کتاب تست

دوتا هم دفترچه از رنگی رنگی!!

فکرشم نمیکردم به چیزای رنگی رو بیارم

منی که عاشق تم سیاه سفیدم!


امسال کلی منو تغییر داده

خیییلی!!

منتظر تغییرات بیشتر و بهتری از خودمم!


و در نهایت اینکه مرسی از کامنتا و حرفاتون

خیلی دلگرمی میده بهم!


هرکسی نتیجه تلاششو یه روز میگیره


"موفق خواهم شد، نه فورا، ولی حتما!!"

  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • جغد آبی

نظرات (۶)

اینههههههههههههههههههههههه
ایول :)

مرضیه
پاسخ:
مرسی *-*
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام:)
    میگم
    اگه ب کسی ی حرف حق زدین و دیدید گوش نداد...براتون مهم نباشه!
    چون شما امر ب معروف نهی از منکرتونو کردین...اون طرف سطح شعورش پایین بوده
    چرا باید برای بیشعوری دیگران حرص بخوریم؟
    ــــــــ
    این شعار منه:
    گاهی مث جت نتونستید ادامه بدید...اشکال نداره! خدا بزرگه...
     لاک پشت وار برید ولی قطع نکنید:|... 

    ـــــــ
    میشه...میتونیم...میکنیم(تلاش را!)
    اگه خودمون بخوایم:)
    موفقید...
    مطمئنممممممم
    ان شاء الله تو ی دانشگاه بیفتیم صلواااات  خخخ!
    پاسخ:
    یس یس اینکه نمیخوان گوش بدن ب ما چ!

    شعار خوبیه!

    و اینکه بالاخره موفق میشیم!
    من توقف کردم انگار!! نمیدونم بقیه چی کار میکنن که جلوتر از من هستن.
    پاسخ:
    منم بعضی وقتا به این فکر میکنم!
    بعدش سعی میکنم سرعتمو بالاتر ببرم و بیشتر بخونم
    رنگی رنگی^_^
    پاسخ:
    *----*
    درسته

    موفق باشین :)
    پاسخ:
    ممنون همچنین :)
  • علیرضا غفاری
  • سلام خسته نباشید
    الهی هر چه زود تر بگذره این دوران سخت
    به چالش مانکن ماه هم سری بزنید

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون
    گذشتن که میگذره
    کاش خوب بگذره!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">