زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

به درک

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ

گور بابای هرکی نموند

درستو بخون دختر

تهش، خودتی و خودت

  • ۹۵/۰۸/۱۳
  • جغد آبی

نظرات (۶)

  • مجله ویترینو
  • خیلی دیر فهمیدی
    پاسخ:
    مرسی :|
  • خادم الشهدا
  • چه قدر توی اینترنتی؟کی درس می خونی؟؟؟؟؟؟
    اینترنت برای کنکوری مضر هستش به خدا ضرر داره
    جان هر کسی رو دوست داری فقط درست رو بخون!!
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    پاسخ:
    ۳ روز یکبار میام کامنتا رو چک میکنم
    این ینی همش توی نتم؟ :|||
  • خادم الشهدا
  • باور کن بعد از کنکور می فهمی چه روزایی رو از دست دادی و از تک تک لحظه ها استفاده نکردی ....
    عاقبت یه پشت کنکوری خنگ گج لوچ شفت بی مغز بازیگوش
    درس رو قشنگ بخوانا هیچ کس بعد کنکور نمیاد بگه تو برو جای من(دانشگاه شریف) من میرم جای تو (دانشگاه آزاد).
    واقعا.........................................................................
    گریه پشت گریه...............................................................................
    پاسخ:
    تا آخرین توان :)

    همه شون میگن تا اخر میمونن

    یه ماه که شد یادشون میره

    هیشکی بیشتر یک ماه نمیمونه😐

    پاسخ:
    شاید بیشتر ..!
    درس بخون دیگه @__@
    این جمله رو یکی باید به خودم بگه D:
    پاسخ:
    اوه یس =))
  • خادم الشهدا
  • الان فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه خیلی وقته
    فقط هی یادم میره!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">