زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

به نامِ خدا !!

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ق.ظ

سلام!

منِ کنکوری این وبلاگو ساختم تا حرفامو بزنم

خب میدونین! سخته

آدم یه جاش کم میاره خسته میشه از درس میبُره

ولی چ میشه کرد!

بایستی ادامه داد

تا در نهایت اسمت بره توی لیست دانشجویانِ نرم‌افزارِ شریف

حالا یا شریف یا امیرکبیر!

سالِ دیگه همچین روزی من کنکورمو دادم!

خلاصه که، ما میخونیم

دیگه بقیش با خدا !

خدایا به امیدِ خودت ..

عید فطرتون هم مبارک!

  • ۹۵/۰۴/۱۶
  • جغد آبی

نظرات (۵)

  • محمد هاشمیان
  • سلام
    ای بازم خوش به حالت ...
    یه راهنمایی درمورد اتتخاب رشتت دادم اگه دیده باشی.
    خواستم بگم خوش حال میشم وب منم یه نگاهی بندازی.
    من الان پارساله شمام دقیقا ...
    یه سال باید حسابی زحمت بکشم انشاالله نتیجش خوب باشه.
    خیلی مشتاق بودم اولین پستتون رو ببینم که دیدم.
    دعا کنید واسم بجز پزشکی هیچی دیگه.
    از بدر تولدم عاشقش بودم.
    بهترین حس دنیارو داره وقتی یکی بیاد پیشت از ته دلش شادش کنی.
    بهت پناه اورده کمکش کنی. 
    ای خدا خودت کمک کن موفق شم.
    شمام ایشاالله شریف مهندسی کامپیوتر ...
    گرایش بعدشم هم نرم افزار خوبس هم سخت افزار. دیگه علافه مهمس.
    سوالی بود در خدمتم. گفتم بهتون دیگه داداشم ورودی ۹۵ دانشگاه اصفهان مهندسی کامپیوتره. سوالی داشتید میتونم ازش بپرسم.
    پاسخ:
    حتما میام به وبت ^_^
    مهندسی کامپیوتر شریف که نه .. نمیتونم برم :))
    و ممنون اگه سوالی داشتم میپرسم ازت
    موفق باشی درکنکور
    پاسخ:
    ممنون ^_^
    سلام دوست عزیزم وبلاگ خیلی جالب و قشنگی دارید 

    اگه لطف کنید منو دنبال کنید ممنون میشم 

    اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم
    حتما منتظرت هستم
    پاسخ:
    بله حتما
  • رضا سعیدی
  • با سلام خدمت شما کنکوری ها
    برنامه ای اندروید ساخته ایم مخصوص کنکوری های 96 برای درس زبان انگلیسی
    این برنامه به زودی دربرنامه بازار قرار خواهد گرفت
    با این برنامه میتوانید روزانه با گذراندن 10دقیقه زمان زبان کنکور را بالای 70درصد بزنید.حتی کسانی که زبانشان ضعیف است.
    شامل کلیه کلمات
    کلیه گرامر
    و پرتکرارهای کنکورهای 10سال اخیر
    سوالات احتمالی
    و.......
    جهت حمایت از ما دانلود کنید و آن را به دوستانتان معرفی کنید
    http://uploadboy.com/xh1lypmh23d1/1927/apk
    کافیه به لینک بالا بروید دانلود رایگان را انتخاب کنید و 30ثانیه صبرکنید.سپس دانلود کنید توسط لینک اصلی برنامه
    موفق باشید.مدرس کنکور حمیدرضا سعیدی
    پاسخ:
    خیلی ممنون ✌
    عید شماهم مبارک
    پاسخ:
    مچکر :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">