زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

تغییر کنیم

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ

نمیزارن! نمیزارن عادت کنیم!

تازه داشتم به این که صبحا برم کتابخونه تا شب و درس بخونم عادت میکردم

حالا باید بریم مدرسه!

عادت کردم صبحا درس بخونم

الان باید عادت کنم شباهم بخونم! میشه!!؟ باید بشه !!

مرداد خیلی شلوغ میشه سرم

هم باید سوم مرور کنم برای قلمچی

هم دومو طبق برنامم بخونم

هم مدرسه درسای سال چهارمو درس میده باید بخونم

هَی وای من ..!

احساس میکنیم داریم میفتیم روی غلطک!

ینی از فردا دیگه واقعنی توی کنکوریم و سرمون گرمه ..!

نظرات (۱)

اگه پیش خوانی میکنی خوب نیست پیش خوانی فقط در حد ایجاد یه سوال تو ذهنت که بعدا درس رو بهتر یاد بگیری خوبه اگه کل کتاب رو پیش خوانی کنی خوب نیست مهر که بری مدرسه حوصله اش رو نداری.
اگه مدرسه ی کنکور و این چیزهایی که یه چیز دیگه است..
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
پیش خوانی واینا نه! من کلا پیش نمیخونم الان
توی خودِ مدرسه از الان پیش رو شروع کردن ..
مرسی عزیزم توهم موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">