زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

خسته

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ

کلا حسش نی لش کردم

خلم با خودم لج کردم

  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • جغد آبی

نظرات (۶)

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید بود!!
😄
پاسخ:
بلی
ولی بسی‌ست سخت :|
  • خادم الشهدا
  • سلام
    برام دعا کنید تا اتفاق خوب برام پیش بیاد 2 ساله منتظرشم.
    التماس دعا
    ان شاء الله در همه مراحل زندگیتون موفق باشین.
    پاسخ:
    همه چی خوب میشه :)

    مرسی
    ول کن این حرفارو دختررررررررر
    پاشو..یادته خودت میگفتی این که الان ایرادامون دربیاد بهتر از اینه که نزدیک کنکور آزمون خراب کنیم؟
    چیزی که هس،لااقل در باره من،اینه که نباید رو روش های غلط اصرار کنیم.
    بعضی منابعمو باید اساسی تغییر بدم...
    روز های خوب درپیش است...
    پاسخ:
    ارع باید خیلی چیزا رو تغییر بدیم
    یس یس میشه!
  • خادم الشهدا
  • سلام علیکم
    چی داری میگی،جان هر کسی رو دوست داری یا علی بگو دوباره شروع کن مثل من نباش
    بخون
    بخون
    بخون
    بخون
    بخون
    بخون
    پاسخ:
    از نو
    از اول
    میریم تا تهش =)
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام
    یک برنده ،هیچوقت أ کلمات منفی استفاده نمیکنه
    و هیچوقت ب اینکه موفق میشید شک نکنیید
    خودتونو دست کم نگیرید:)
    فقط کافیه أ خدا بخواین و تلاش کنید
    شما میتونید میتونید میتووووووونــــــیــــــــــد:)))))))
    ــــــــــــــ
    من ک روزا نمیتونم درس بخونم یعنی وقتشو ندارم
    الانم سه سال گذشت
    خب چیکار کردم ؟
    بفکر چاره شدم...برا هدفم...دیدم شرایطم جوریه ک واقعا در روز نمیتونم...
    ب این موضوع فک کردم ک شب میشه...خب خواب کافی أ۱۰تا سه هستش...أ سه پا میشم تا حدود هفت ...
    بنظرم
    کسی ک بخواد واقعا ب چیزی برسه ،توی مشکلاتم شده ی جور برنامه ریزی میکنه و سر آخر ب هدفش ب لطف خدا میرسه...
    قدر شرایطتونو بدونید!

    پس از هر سختی یک آسانی است...

    موفق باشید.
    التماس دعا:))

  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام
    یک برنده ،هیچوقت أ کلمات منفی استفاده نمیکنه
    و هیچوقت ب اینکه موفق میشید شک نکنیید
    خودتونو دست کم نگیرید:)
    فقط کافیه أ خدا بخواین و تلاش کنید
    شما میتونید میتونید میتووووووونــــــیــــــــــد:)))))))
    ــــــــــــــ
    من ک روزا نمیتونم درس بخونم یعنی وقتشو ندارم
    الانم سه سال گذشت
    خب چیکار کردم ؟
    بفکر چاره شدم...برا هدفم...دیدم شرایطم جوریه ک واقعا در روز نمیتونم...
    ب این موضوع فک کردم ک شب میشه...خب خواب کافی أ۱۰تا سه هستش...أ سه پا میشم تا حدود هفت ...
    بنظرم
    کسی ک بخواد واقعا ب چیزی برسه ،توی مشکلاتم شده ی جور برنامه ریزی میکنه و سر آخر ب هدفش ب لطف خدا میرسه...
    قدر شرایطتونو بدونید!

    پس از هر سختی یک آسانی است...

    موفق باشید.
    التماس دعا:))

    پاسخ:
    ایشالا همه موفق باشن :)
    ناامیدی و شکست و خستگی که کلا هست، ولی خب بعدش باید بلندشدنی هم درکار باشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">