زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

روز قبل از کنکور!

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

چون با سردرد بیدار شدم تا ظهر خواب بودم!

عصر هم توی نت چرخیدم

۵رفتم بیرون و خرید کردم تا الان و خب اصلا یادم و کنکور هم نبود!

الان که اومدم خونه یه حس خلاء بهم دست داد

فردا کنکوووووره!!!!

یکم استرس گرفتم

ولی خب امیدوارم امیدوارم خدا کمکم کنه و بتونم چیزی که به صلاحمه بیارم

امیدوارم همه چیزایی که خوندم یادم باشه

امیدوارم با دقت سوالا رو حل کنم

و امیدوارم فردا روزم باشه!

برام دعا کنید لطفا:))

و مرسی از اونایی که کامنتای خوب گذاشتن و همراهم بودن

واقعا مرسی ازتون

خیلی از حرفاتون روحیه میگیرم :]

همتون تو هر زمینه‌ای موفق باشید ^____^

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • جغد آبی

نظرات (۱۱)

الان که دارم کامنت میزارم سر جلسه ای ... ایشاللله همونی بشه که میخوای 
غصه ی هی‌چیو نخور ... خداباهاته ...😀

راستی ازکنکور بگو... شوطور بود؟!!
پاسخ:
مرسی !!!
چی بگم والا :))
بد نبود ..
حدود یک ماهی میشه وبلاگتو دنبال میکنم
اتفاقا امروز چند بار یادت افتادم و برات دعا کردم
امیدوارم فردا هم موفق باشی همینطور که تا الان بودی
نه فقط فردا ، همیشه  پرتلاش و موفق باش عزیزم ♥️
پاسخ:
مرسی گلی ^__^
  • سپهر صادقی
  • تو میتونی رفیق
    یاعلی
    پاسخ:
    مرسی ^_^
  • حنا خانوم
  • تو بهترین کارو کردی آفرین
    الان فقط راحت بخواب... همین
    حتما آنچه بهترینه برات پیش میاد
    من برات دعا می کنم :)
    پاسخ:
    مچکر ^_^
  • سیّد محمّد جعاوله
  • موفق و شاد باشید
    پاسخ:
    ممنون ^_^
  • خانوم ربات
  • ان شالله .

    آرامش داشته باش. پارسال من استرس داشتم
    اعتماد ب نفسم کم شد سوالای آسون رو بزرگ میدیدم!

    سعی کن بخندی .. خنده روی مهز خیلی اثز داره.


    وا بدو بخاب دیگگگگگ  !!!!

    شب بخیرت . امیدوارم فردا بهترین روزت باشه :)
    پاسخ:
    قربونت برم مرسی ^_^
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • ایشالله خدا کمکت کنه
    برات دعا می کنم
    پاسخ:
    مرسی ممنون ^_^
  • محمد رضا ..
  • سلام
    اصلا
    نگران نباشید
    استرس هم نداشته باشید
    انشاءالله موفق میشوید
    به امید خدا همه موفق بشن.

    پاسخ:
    مچکر ^_^
    به نظرم تنها توصیه ای که میتونم بهت بکنم اینه که از فردا و از کنکور لذت ببر چون قراره مزد تلاشت رو بگیری و خب این حس معرکه ایه
    پاسخ:
    آره الان حس خوبی دارم!
  • سام نجفی نیا
  • سوال ها رو با دقت بخون 
    جواب اکثر سوال ها تو خود سواله 
    نسبت به درس غرور داشته باش 
    موفق میشی 
    پاسخ:
    ممنون ^_^
    سلام
    برای شما و همه کنکوری ها آرزوی موفقیت دارم .

    پاسخ:
    مرسی^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">