زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

رکورد زدمممم!!

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

بالاخره ساعت مطالعم در روز به ۹ساعت رسید!

قبلش ۷ ۸ ساعت بود

البته روزایی که مدرسه و کلاس دارم شاید به این ساعت نرسه

ولی باید حداکثرِ توان باشه!

  • ۹۵/۰۵/۰۹
  • جغد آبی

نظرات (۴)

  • حیرآنــ ـه
  • یادش به خیر . . .دوران کنکورم
     بـٰـآلاتـــریـــن ساعت مطالعه ام 8 ساعت بود >_<
    (البته اینم بگم ، من رشتمو دوس نداشتم 😏)

    پاسخ:
    من عاشق رشتمم ولی بازم حدود همین ۸ ساعت ۹ ساعته!!!
    باز از من جلوتری 😁
    تو میگی تازه شروع کردی ،  ساعت مطالعه ات هم کمتره ولی درصدهات خیلی خوبه. 
    پاسخ:
    در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی !

    من نسبت به همکلاسیام ۴ ۵ رده پایینترم!

    خودتو نسبت به خودتو دیروزت مقایسه کن که بهترین پیشرفتارو میکنی :*
    منم تازه شروع کردم. حس میکنم وضعیت تو بهتر از منه. در طول سال تست میخوندم اما خیییییلی کم ، الان با مشکلات زیادی روبه رو شدم. آزمون قبلی قلمچی رو هم خوب ندادم.
    پاسخ:
    ساعت مطالعت که بیشتره خیلی استفاده ها میتونی بکنی که!
    توی تابستون اصلا وضعیت بچه ها ثابت نیست
    الانم فقط سعی کن روی درصد درسایی که کار کردی توجه کنی نه روی تراز کل
    و اینکه

    همه چی خوب میشه!!
    من هفته ای دو بار ، صبح میرم مدرسه و ظهر کلاسا تموم میشه و این روزا حداقل 8 ساعت میخونم. روزای عادی حدودا 10_12 ساعت هست:)))

    پاسخ:
    چ خوووب موفق باشی عزیزم ^___^
    من هنوز شروع کارمه!!
    توی مدرسه که ۴ ساعت هم نمیخوندم اصن
    طول میکشه عادت کنم =)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">