زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

زمان میشه برگرده؟

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ

از بچگی به ماشین زمان علاقه داشتم ..

کاش زودتر نرم‌افزار رو جدی میگرفتم و میرفتم فنی حرفه‌ای میخوندم

هم یه سال زودتر میرفتم دانشگاه هم تمام سه سالو به چیزی که عاشقشم میپرداختم، بازار کارم هم فراهم میشد کنکورم هم برام انقد سخت نبود

نه حالا که ۴سال رشته ریاضی فیزیک بخونی و بعدشم کنکورِ لعنتیشو بدی و نگران دانشگاه باشی

واسه چی برتر باشم؟ چرا برم شریف؟ مگه چقد اینا مهمه که باید یه روز به این خوبی که با درس خوندن داشتم خراب شه .. درس خوندنو دوس دارم، ولی نه وقتی که به خاطرش چقد حرف و تحقیر بشنوم و فقط مقایسه بشم .. اشتباه داشتم؟ خب منم آدمم

من همینم و خودمو دوس دارم، کاش میفهمیدن ..

من فقط خوشحال میشم که از قبلم بهتر بشم

نه اینکه از کسی برتر باشم

  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • جغد آبی

نظرات (۱)

  • کتایون دولتشاهی
  • سلام عزیزم مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">