زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه
H 1
Li 3
Na 11
K 19
Rb 37
Cs 55
Fr 87

انقد دارم مُدام اینا رو تکرار میکنم،
احساس میکنم مندلیف از تحقیقاتش پشیمون شده :|
  • ۹۵/۰۵/۰۵
  • جغد آبی

نظرات (۵)

میدونستی 14 تا صیغه افعال عربی هم با کف دست چپ میشه صرف کرد؟؟
خوب نگا کن دستت 14 قسمته. قسمت اول انگشت اولی از سمت راست صیغه اول و الی آخر....
پاسخ:
عهههه ارههه دقت نکرده بودم!! ●_●
مگه به گازهای نجیب خنثی نمیگن؟؟ گیج شدم!
 مبتکران از من تقلید کرده والا:)))) اینو از خودم درآوردم.
پاسخ:
منم گیج شدم!
خ خوبه که روش ابداع میکنی ^_^
وااا کی گفته اینا خنثی هستن؟؟!!! فلز های گروه اولن دیگه.
خب بذار برات توضیح بدم:
کف دست چپت رو نگا کن! از سمت چپ از انگشت دوم شروع کن. هر انگشت یه عنصر خنثی. چون دو تا انگشت کم میاری اونا رو از دست راست قرض بگیر.
الان نگا کن شماره ی هر انگشت تناوب عنصرهای اونه.
مثلا: انگشت دوم شد He ، که تناوب دومه. بعد این عنصر 2s , 2p میاد که اگه دقت کنی شماره همون انگشت دومیه.

نمیدونم فهمیدی یا نه. توضیح دادنش یه کم سخته.
پاسخ:
خب بالاخره خنثی‌ن دیگه! یون که نیستن عنصرن
منظورتو بد فهمیدم ینی؟ :دی
عه روشت شبیه مبتکرانه! اره فهمیدم عزیزم مرسی کُلی ^_^
خخخخ خاک بر سرم ، فک کردم فلزهای قلیایی رو میگی:|
من برای اینا یه ترفندی برای خودم درست کردم که با دست میشه تناوب ، ترتیب زیر لایه ها و... رو راحت میشه پیدا کرد. البته بدون این روش هم یادگیریش سخت نیس!!!
پاسخ:
خب بازم که قلیایی‌ان ●_●
اره بدونِ روش سخت نیست ولی راحتتره! امیدوارم منم بتونم پیدا کنم!!
اینا که اصلا نیاز به حفظ کردن نداره!! عنصرهای خنثی رو بدونی خودبه خود اینا رو هم یاد گرفتی.
پاسخ:
خنثی؟ خب ایناهم خنثی‌ن که !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">