زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

لعنت به این شب‌ها

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

بعضی شب‌ها

نمیدانی چه مرگت میشود!

دلتنگی .. دلشوره داری .. فکر و خیال .. مشغله ..

حتی نمیدانی با چه کسی ، چگونه درددل کنی

اصلا شاید بهتر است درون خودت نگه داری و از درون بشکنی ..

پُر شوی، باد کنی ..


کاش این شب‌ها به سر شود ..

کاش ..



پی‌نوشت: احساس تنهایی، گند ترین حس ..

پی‌نوشت‌تر: من عاشق تنهایی‌ام .. یا شاید، فقط فکر میکنم که عاشق تنهایی‌ام :)

  • ۹۵/۰۵/۱۰
  • جغد آبی

نظرات (۱۱)

  • آبان دخت ...
  • درسته...
    پاسخ:
    :)
    با پی نوشت تر شما کاملا موافقم...
    حس خودمه...
    پاسخ:
    حس بدیه .. میدونم :)
  • คຖē Şhērlฯ
  • لبخند زدن خیلی راحت تره
    تا بخوای به همه
    توضیح بدی چرا
    حالت خوب نیست ...
    پاسخ:
    واقعا!!
    به این حرف رسیدم ..
  • | پریســآتیـــس | (:
  • تنهایی واقعا گاهی لازمه (: البته ڪه نه همیشه ، اما بودنش گاهی واقعا می ارزه 
    پاسخ:
    اوهوم
    آدمی که نتونه تنها بمونه که آدم نیست! :))
    فقط یه آدم تنها میدونه تنهایی ینی چی!
    پاسخ:
    تنهایی یه جوریه که بعضی وقتا هست و بعضی وقتا نیست!
    عجیبه برام!
    اره منم گاهی اوقات احساس تنهایی میکنم ..مث الان ..
    نمیدونم ولی شاید تنهایی از بودن بابعضیا بهتر باشه
    پاسخ:
    اوهوم دقیقا :)
  • حیرآنــ ـه
  • بعضی شب ها را باید مـُــرد ...

    + مثل امشب ِ من :((((
    پاسخ:
    کاش میشد وقت نیاز مُرد و وقت نیاز زنده شد ..!
    این روزا خیلیا تنهان...
    پاسخ:
    توی شلوغی‌هاشون هم .!
  • آبان دخت ...
  • واقعا حس تنهایی از دسته مزخرف ترین حس های حال بد کنه!
    دارمش باخودم خیلی وقتا...

    :: وقت تنهایی....
    سحر نمی شود این شب تار...
    پاسخ:
    هعی .. :)
    مشکل اینه تنهایی به کیفیته نه کمیت!
    هیچجوره با آدمای دورت پُر نمیشه ..
    18/4
    پاسخ:
    جان؟ ●_●
  • رفیق خاموش
  • سلام:من فکر میکنم تنهایی عاشق شماست :)

    پاسخ:
    چه عاشقِ نامردیه .. :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">