زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

نتایج کنکور ۹۵ !

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

فردا شب نتایج میاد !

و ماااا خیلی ذوق داریم، نمیدونم چرا!

دفترچه انتخاب رشته رو نگاه کردم

ظرفیت قبولیا رفته بالا!

بقیه توضیحات توی اسکرینا هست!



کنکککور

  • ۹۵/۰۵/۱۸
  • جغد آبی

نظرات (۸)

بله نتایج اومد و من پشت کنکوری شدم (ایکون گریه)
من پزشکی شهید بهشتی میخوام...
هی...
برامون دعا کنید
یاعلی
پاسخ:
ایشالا سال دیگه ^_^
موفق باشی ♡
  • คຖē Şhērlฯ
  • خداکنه دو سال بعدش ظرفیت ازاینی که هست بالاتربره
    پاسخ:
    بله ایشالا!
    این اسکرین شات چرا اینقد درازززززززززه
    پاسخ:
    استفاده از گزینه‌ی Capture more!
    چرا فردا شب؟مگه امشب نمیاد؟؟
    پاسخ:
    نه تا نهایتا صبح چهارشنبه ساعت ۹
    یه سلامتی . موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون!
    الان دیگه قبولی راحته و رقابت بر سر دانشگاهه... 
    پاسخ:
    همون دیگه
    بحث سر دانشگاه تهران و شریفه!
  • مجله ویترینو
  • عالی
    پاسخ:
    :)
    خخخخ
    :)))
    خب خدا رو شکر...
    ولی این مواقع آدم از همه چی انگیزه میگیره ها....کع هیییلی خوبه البته:))
    موفقیات ان‌شاءالله:)
    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">