زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

نیمه‌ی سیبم از دستم فِتاد ..

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ
و قسم به خدایی که از نهانت آگاه است
اوست که در دل‌های شکسته جا دارد ...

نیمه سیب ..

آدم‌ها تاوان پس میدهند
هر چند دیر، هرچند دیر ... :)

  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • جغد آبی

نظرات (۱۰)

  • د‌ل‌باخته ..
  • زیبا بود..
    پاسخ:
    مچکر!
    عالیه
    پاسخ:
    ممنون
    Big like
    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام 
    عالی بود
    پاسخ:
    مرسی خانومی ^_^
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • ممنونم شما هم همین طور :) 
    پاسخ:
    مچکر :)
  • شنگول منگول
  • لایک
    پاسخ:
    ;))
  • حیرآنــ ـه
  • هر چند دیر ... ✔
    پاسخ:
    .. :)
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • دقیقا آدم ها تاوان پس میدن حتی بدتر از کاری که خودشون کردن... 
    منم نودو شش کنکور دارم :)  البته تجربی هستم... 
    پاسخ:
    اوهوم :)

    موفق باشی دوست عزیز
  • محمد آذرکار
  • 👌
    پاسخ:
    :)
  • آبان دخت ...
  • درسته...
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">