زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

هشدار که هنگام صعود است امروز ..

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ

دیگه بسه راه رفتن

                             آزادم

                                        بال دارم

                                                        جام بالاست من ...



من واسه اینکار زاده شدم


        من اینبار آماده شدم ... :) ❤💪

  • ۹۵/۰۵/۱۹
  • جغد آبی

نظرات (۶)

  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • کاش بشه ... 
    پاسخ:
    میشه که بشه
    ینی "باید" بشه ;)
  • پریســآتیـــس (:
  • من واسہ این کار زادہ شدم !! آدم ھر روز اینو با امید و باور بہ خودش بگہ ، حتم ندارم روزے بہ اون خواھد رسید
    پاسخ:
    ایشالا هرکی به هرچی آرزوشه برسه ..! :)
  • محمد موحدسرشت
  • چه شیک و قشنگ 
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون و همچنین ^_^
    چه قشنگ...
    :)))
    واقعا ارزش آدما خیییییلی بالاتر از این حرفاست...
    :))))
    پاسخ:
    بله ..!
    شعرش از تکست موزیک "بیتاب" از گروهِ "بزرگ"
  • فروشگاه اینترنتی
  • سلام امیدوارم یک رشته خیلی خوب که حقتون هستش قبول شوید ..
    پاسخ:
    ایشالا ..
    خب نتیجتونم که داره میاد ایشالا که خوب شده باشه
    هرچند من به دانشگاه اعتقادی ندارم
    پاسخ:
    من سال دیگه کنکور دارم دوست عزیز!
    بهرحال مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">