زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

هپی مپی!

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ
بعد از یه هفته مداوم درس خوندن
هیچی بهتر از این نیست که بری "ذهن زیبا"
یه عالمه لوازم تحریر و ماژیک و استیکر بخری
بعدشم بری طبقه بالا کلی کتاب بخری و اون فروشنده با اون صدای قشنگش واست از کتابا و نویسنده‌ها بگه و صحبت کنه!

خرید کتاب، فیلم و لوازم تحریر شاید تنها دلیل زنده موندنِ منه!
  • ۹۵/۱۰/۱۷
  • جغد آبی

نظرات (۴)

  • خادم الشهدا
  • خسته نباشید خواهر
    پاسخ:
    ممنون :)
    لذتی که تو خریدن کتاب هست
    تو دانلود کردن رایگان فیلم ها نیست
    پاسخ:
    واقعا!
    دلم خواس:((

    پاسخ:
    ^---^
  • คຖē Şhērlฯ
  • پس زنده بمون همیشه
    پاسخ:
    حتمن *-*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">