زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

وبلاگ نویس باش ^_^

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ

هرچقدرم شبکه‌های اجتماعی طرفدار داشته باشن،

هیچی دلنشین‌تر از وبلاگ‌نویسی نیست ^_^

البته به خاطر کنکور نمیتونم فعالیت کنم خیلی :))

تموم بشه زودتر :-"

بعدشم با همین وبلاگ ادامه میدم ^_^

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • جغد آبی

نظرات (۱۱)

موفق باشی :)
هیچی وبلاگ نویسی نمیشه
به شدت موافقم :)

پاسخ:
قربونت ^___^
  • سام نجفی نیا
  • موفق باشی 
    پاسخ:
    مرسی
  • اسمم محموده
  • یه کنکوری دیگه به دایره کنکوری هام اضافه شد :))
    موفق باشین
    پاسخ:
    البته دارم از کنکوری بودن خارج میشم :))
    ممنون همچنین
    وب زیبایی دارین.دنبال شدید..خوشحالم به وب منم سر بزنید
    پاسخ:
    مرسی حتما
    موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنونم ^_^
  • مهدی حیدری
  • سلام.
    نظرتون درسته ولی من مدام پشیمون میشم از اینکه وبلاگ می نویسم...
    نمیدونم چرا...بعضی ها میخوان اذیت کنن!بگذریم فقط یه درددل بود
    امیدوارم موفق باشید و به آرزوهاتون برسید:)
    با احترام
    پاسخ:
    توجهی بهشون نداشته باشید بهتره :)
    مرسی همچنین ^_^
    منم سال دیگه کنکور دارم :(
    اما منتظریم برگردی ...
    پاسخ:
    موفق باشی ^___^
    البته من امسال کنکور دارما
    دوهفته دیگه :-"
    یاه یاه 😊
    من تازه شروع کردم ... یه سوال شما تابستون پیش رُ هم خوندی؟
    بخونم بنظرت؟😶
    پاسخ:
    نه گلم من تابستون فقط پایه رو خوندم
    اول پایه‌ت رو کامل قوی کن اشکالاتو رفع کن بعد برو پیش
  • نویسه های یک پسرایرانی:))
  • وبلاگ نویسی عشقه به همین وقت وزمان قسم
    پاسخ:
    عاری عاری :-"
  • خانوم ربات
  • موفق باشی ..


    پاسخ:
    مچکر ^__^
  • رفیق خاموش
  • سلام:آره واقعا هیچی مثل وبلاگ نویسی نیست 

    کنکور مهمتره و شما حتما موفق میشی :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون ^___^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">