زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

وضعیت فعلی، ۱ماه مانده!!

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

یه دور اینطرف سال رو تموم کردم

کم و بیش کنکورا رو کار میکنم

داره بهتر میشه و مفاهیم بیشتر جا میفته

آزمونای سنجشم خوبه داره بالا میره

این دوتا هفته هم میرم قلمچی

از ۲۰ام روش سه روز یکبار رو انجام میدم


کنکور واقعا غول نیست

نمیفهمی چجوری ۱۱ماه گذشت

رسیدی به یک ماه باقیمونده

همه چی خوب تموم میشه

قول میدم

  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • جغد آبی

نظرات (۳)

بزنمـــــــــت ؟؟؟؟ 😡

عصبانیم ازت ... کامنتاتو چرا ثبت نمیکنی؟؟؟؟؟ :|
پاسخ:
قربونت برم :))
زیاد نمیام وبلاگ عاخه
معلومه که خوب تموم میشه ...
اصلا بایــــــــــــــد خوب تموم شه این همه زحمت کشیدی :)

یه جا یه جمله ی باحال خوندم نوشتمش چسبوندم رو میز 
نوشته بود :
تولدت دست خودت نبوده اما تحولت دست خودته .... بســـــــاز زندگیتو :)

شاااااااااد باشی و پر انگیزه 😊
پاسخ:
حتماااا ^-----^
مرسی گلی موفق باشی
  • اسمارتیز :)
  • موفقیاااااات:)))))
    دعا میکنم بهترین نتیجه رو بگیرین و زحمتاتون بی اثر نمونه(که مطمئنم نمیمونه:))
    پاسخ:
    مرسی کلی ممنون ^----^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">