زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

کارت ورود به جلسه :-"

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیشب کارت ورود به جلسه رو پرینت کردم

امروزم مشاوره گروهی بودم

میگفت هفته آخر سخت نگیرین

والا ما که سخت نگرفتیم

تازه ول هم کردیم :))))

شاید وقت نشه همه چیزا رو مرور کنم

ولی بهتره اشکالات سوالای کنکورای سالای پیش که کار کردم رو دوباره کار کنم

اره خلاصه ۵شنبه خلاص میشم

میام میگم از کنکور واستون ^___^

  • ۹۶/۰۴/۱۲
  • جغد آبی

نظرات (۱۸)

ب نظرم کنکور  بزرگ ترین چالش زندگی نیست..
بزرگه ولی نه ب اندازه بزرگی چالش های دیگ زندگیت
دوست دارم یه کنکوری متفاوت باشم
یه کنکوری که اگه کنکوری بشه تنها آرزوش قبولی مثلا در پزشکی تهران نباشه!
یه کنکوری که  با خودش تصمیم بگیره...  باید این یک سالو سختی  بکشم... بعدش میتونم کلی کار انجام بدم... بعدش قراره دانشجو بشم.. یه آدم دیگ.. قراره دنیا رو عوض کنم
دوست ندارم   تنها برای پزشک شدن کنکوربندم.. دوست دارم برای یه فرد مهم شدن کنکور بدم... 
پاسخ:
بهترین فکر همینه :)
امروز وبلاگت یکساله شده........تبریک


happy birthday your blog

پاسخ:
مرسیییییی ^____^
زده ۳۶۵ روز ولی من ۱۶تیر پارسال راه‌اندازیش کردم
بازم مرسی !!! ^_^
  • میثم عسکری سده
  • موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی همچنین ^_^
    موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی گلم ^_^
  • محسن عزیزی
  • رتبه تون پارسال خوب بود که.چرا ازین موقعیت ها استفاده نکردین و عمرتونو از بین بردین.پیشنهاد میکنم امسال ان شاالله رتبه تون مثل پارسال بود حتما بهترین انتخاب رو بکنید ازین فرصت پیش آمده بهترین استفاده رو بکنید.
    پاسخ:
    جان؟؟
    من امسال تازه دارم کنکور میدم!!!!!
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • موفق باشی :)
    پاسخ:
    مرسی ^_^
  • آقای سر به هوا
  • مکن ای صبح طلوع ...


    مکن ای صبح طلوع ...

    پاسخ:
    =)))
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام...:)
    من ک امید دارم رتبتون تک رقمیه...
    خیلی بد بیارین دو رقمیه....
    مطمئنم....ان شاء الله...
    ان شاء الله ک موفق میشین...
    ان شاء الله با بهترین و شاد ترین روحیه میاین و مینویسین....اول شدین😍....ان شاء الله...ان شاء الله....ان شاء الله...
    التماس دعا:)

    پاسخ:
    لطف دارین ممنون :)
  • ح.جیمی ... :)
  • عی باباهی به بابام میگم کارت ورودبه جلسه میگه فردا:(

    اهصابم بهم میریزه ://

    توکه موفقی ..خیلی وقته میخونمت ودرصدهاتم می  بینم
    دعاکن  مام موفق شیم:***
    پاسخ:
    خوشحالم کردی ^____^
    مرسی موفق باشی *_* :قلب
    ایشالا همون چیزیو که دوس داری قبول شی :)
    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    مرسی گلی ^___^
    سلام
    ان شاءالله در ماراتن کنکور موفق و پیروز باشین .
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون ^_^
    ایشالله که رتبه ی خوب بیاری :D
    پاسخ:
    مچکر ^__^
    نشه این روزای اخر خسته شی
    نشه بزاری کنارااا

    اخرش خوشه ... مطمئن باااااش 😊



    پاسخ:
    حتما حتما مرسی گلم ^___^
  • پـــــر ی
  • یاد کنکور خودم افتادم :(
    پاسخ:
    عه وای :(
    موفق باشی.
    پاسخ:
    مرسی همچنین
    موفق باشید...انشاا.. نتیجه دلخواهتون رو بدست میارید
    یادمه من تو کنکور خودم (ریاضی فیزیک-92) دو سه روز آخر روزی دو تا کنکور تو خونه واسه خودم شبیه سازی میکردم(بررسی شون هم میکردم) که خیلی کمکم کرد (سر جلسه کنکور  بعضی تستا رو حفظی میزدم :) )
    پاسخ:
    عه :))
    اره میگن کنکور برآیند کنکورای سال قبلشه
    مرسی شماهم موفق باشید ^__^
  • خانوم ربات
  • بسلامتی.
    موفق شیییی
    پاسخ:
    قررربونت ^___^
    توعم ایشالا ^_^
  • سام نجفی نیا
  • برات دعا می کنم 
    از علم لذت ببر 
    و ورودت به دنیای علم رو از همین الان تبریک میگم 
    پاسخ:
    مرسی مرسی کلی ممنون ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">