زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

تابستان خود را چگونه گذراندید؟ :))

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

تا 15 روز بعد از کنکور همه چیز روی برنامه بود ..

و مرداد رسما رو هوا بود :))

توی مرداد چنتا کتاب خوندم و سریال دیدم و کد زدم

و از امروز به طور جدی تری شروع به کد زدن کردم

همچنان منتظر نتیجه ها هم هستم :))

آها رانندگی هم میرم :))

دیگه کار خاصی انجام ندادم فعلا :-"


کنکوریا در چه حالن؟ :))

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • جغد آبی

نظرات (۱۲)

  • سرباز صفر درجه
  • سلام
    تبریک نسبتا خوب گذروندی.
    منم یکم (خیلی کم) کتاب خوندم.
    یکمم انگلیسی و فیزیک کار کردم.
    ورزش شروع کردم.
    حال رانندگی ندارم ثبت نام کنم؟(اه)
    یکمم با رشته های دانشگاهی آشنا شدم.
    نمیدونم چیکارای دیگه میشه کرد/؟
    پاسخ:
    چه کارای خوبی! همین مقدار هم خوبه راضی باش. ^^
  • *یه خانوم گل*
  • بد وضعی داریم ما کنکوریا :(
    پاسخ:
    میگذره!
  • مهراد رحمانی
  • کدم میزنی ؟
    چه زبان برنامه نویسی؟
    پاسخ:
    پایتون
    سی‌پی‌پی
    نتایج ما را کشت
    پاسخ:
    :))
    از ۲۸ خرداد ۹۶ شروع کردم
    وقتی همه خواب بودن
    اما الان....
    بریدم رسما.... اوایل راس ساعت ۷ بیدارمیشدم شروع میکردم
    اما الان
    اگه ساعت ۹ هم بیدار شم خیالم نیس... 
    نمیخوام اینو بگم اما 
    بی اهمیت شدم ... رفتم مشهد توی حرم ... فقطططط گریه کردم :)


    ایشا... وقتی تکلیفت مشخص شد خوشحال باشی 
    همون چیزی بشه ک میخوای ....
    راسی ی چیزی تا پارسال ب کنکوریا کلی  روحیه میدادم
    واسشون دعا میکردم 
    اما الان حتی مامانمم نمیدونه من چمه ...البته نباید ازهمه نتظارداشت که
    خوشحال شی الهی رفیق
    پاسخ:
    درواقع این وضعیت الانتو همه دارن
    سعی کن استرس نداشته باشی راجع به اینکه فکر کنی عقب افتادی و ...
    به همه ی درسا میرسی و میتونی نتیجه ی تلاشتو بگیری
    الان بگرد دنبال دلیل کند شدنت
    دلیل دیر از خواب بیدار شدنت
    و بدون که نباید جا بزنی
    در عین حال باید آرامش هم داشته باشی

    موفق میشی حتما ^_^
    تابستان خود را با ترم تابستان دانشگاه گذراندم
    :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    چه خوب :))
    مرسی همچنین ^_^
    درررررررررس!
    پاسخ:
    احسنتتتتت :))
  • سایت تفریحی چفچفک
  • من که قبول نشدم بی خیال شدم...
    پاسخ:
    عه :(
    آخ کنکور...
    فقط امیدوارم سال دیگه چنان بزنم تو گوشش که دلم خنک شه:)
    پاسخ:
    حتما ^___^
  • علیـ ــر ضــا
  • 😉 
    اینهمه کار 
    من فقط پست نیگاع کردم 😂 

    پاسخ:
    خسته نباشی :))
    ووووی من ک برا سال دیگ دارم از استرس میمیرم ایشالا همون نتیجه ای ک میخام برسم بهش
    موفق باشی گلم
    پاسخ:
    ایشالا عزیزم میرسی ^_^
    فقط تلاش و باانگیزه‌بودن یادت نره ^_^
    چی بگیم !!!!!!!!!!!!!!!
    بی حال!!
    پاسخ:
    ای بابا ای بابا :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">