زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

واتس آپ؟ :دییییی

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ

خب یه آماری بدیم از این چندوقت عدم فعالیت :دی

ببینید شروع دانشگاه همه چی رو متفاوت جلوه میده،

شما میتونی روز قبل دانشگاه رو یجور سیو کنی،

روز بعد دانشگاه رو هم یجور.

بعد میبینی که چقدر تفاوته!!

اینم صرفا برای جوّ دانشگاست و اینکه اونجا اکثر آدما هم‌رشته‌ای شماعن و ممکنه حس کنی گااااد! چقدر رقیب! چقدر هم‌عقیده و هم‌هدف!

بعد اینکه توی دانشگاه و خوابگاه یه جوّ فعال و پویایی وجود داره؛

به این صورت که ممکنه اگه برای تعطیلات برگردی شهر خودت ببینی که فقط حس لش کردن داری!

ینی دو آدم متفاوتی.


دیشب/پریشب که یادم نیست دقیق کِی بود! با دوستان قدیمی رفتم بیرون و خب قهقهه‌هایی سر دادیم که خیلی وقت بود خبری ازش نبود!

توی دانشگاه شدم یه آدم اوکی و سنگین که آهسته میره آهسته میاد و نهایتا میره پارک لاله و انقلاب با دوستش میچرخه!

درس هم میخونیم، کد هم میزنیم، تایپ هم میکنیم و راجع به ریاضی و فیزیک حرفای دوست‌داشتنی میزنیم!

اینجوری میگذره زندگی دانشجویی من

و من چقدر راضیم از این زندگی جدیدی که پیدا کردم!


ایام به کامتون.

خوش باشید!

  • ۹۶/۰۷/۰۸
  • جغد آبی

نظرات (۱۵)

ترسوندیمون از دانشگا-_- خدایی جوش  رقیبانس؟
پاسخ:
خیلی احتمالش هست که باشه!
ترم یک تموم شد نیومدیا
پاسخ:
شرمنده. :))
سلام دیگه فعالیت نمیکنی
پاسخ:
درحدی که میام کامنتا رو میخونم :دی
ولی خب بعد از پایان ترم۱ میام بازم :))
  • محمد هاشمیان
  • خیلی خوبه‌.
    من وبمو ادامه ندادم ولی خوش حال شدم شما هنوز فعالید.
    چه خوبه نتیجه تلاشتونو گرفتید.
    دعا کنید منم به چیزی که دوست دارم برسم.
    پاسخ:
    حتما :)
    :)
    خدا رو شکر که ایام به کامته!
    خوشحالم واست:)
    اما من....
    جایی که میخواستم قبول نشدم
    و الان هزاران بار از انتخابم پشیمونم....
    خیلی پشیمون :(
    جو دانشگاهمون خسته و راکته!
    دلم به ارشد گرم بود که حالا اینجا نوشتن هیچ حس و حالی مثه کارشناسی نمیشه...
    پاسخ:
    شاید منم امیدم به ارشد باشه :))
    برحال هرکسی سختی‌هایی داره
    هرکسی نوعی خوشحالی هم داره
    میگذره همش :)
    سلام
    اوایل خیلی خوش میگذره ولی کم کم سختی هاشو به آدم نشون میده
    :)))
    پاسخ:
    دقیقا :)))))))
    پس اول راهی ..
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    مرسی ^.^
    دانشجوی شهر دیگه بودن هم سخته هم شیرین و پر ماجرا . ولی دوره کارشناسی خیلی سختتره . ارشد درس خوندن راحتتر .
    حالا شما کدومشی؟
    پاسخ:
    کارشناسی!
    تبریک میگم دانشجو شدنت رو:))
    پاسخ:
    مرسی :دییی
  • ♥ محجبه ♥
  • موفق باشی :))))
    پاسخ:
    ممنون همچنین ^.^
    چه خوب =))))))

    پاسخ:
    :دیییی
    اووویییی خوش بگذره و حال دلت همیشه خوب و روزات متفاوت باشه ان شاالله 

    موفق باشی😊
    پاسخ:
    مرسی عزیزم ^.^
  • علیـ ــر ضــا
  • موفق باشید 
    چه آماری 😐 
    بوق ترم 😂😂😂
    ترمولک 
    پاسخ:
    مرسی :))))
    زندگی دانشجویی خوش بگذره!!

    هیچ دوره از از تحصیل به دورزه کارشناسی نمی رسه!!

    مقطع ارشد و دکترا اصلا هیچ حس و حالی نداره!

    دلت خوش!!
    پاسخ:
    مرسی :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">