زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

هفته سوم شهریور

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ

* ریاضی۲ و حسابان: ۱۵۰تست

۱۷ساعت و ۱۰دقیقه

* فیزیک۲و۳: ۹۵تست

۱۱ساعت و ۴۰دقیقه

* شیمی۲و۳: ۱۱۰تست

۱۰ساعت و ۴۵دقیقه

* هندسه۲: ۶۰تست

۷ساعت

* ادبیات: ۷۴تست

۱ساعت و ۵۰دقیقه

* عربی: ۲۰تست

۳ساعت


جمع ساعت مطالعه: ۵۰ ساعت و ۴۵ دقیقه

میانگین: روزی ۷ساعت و ۱۵ دقیقه

  • ۹۵/۰۶/۲۰
  • جغد آبی

نظرات (۱۰)

  • محمد صالح
  • سلام منابع تون رو معرفی کنید
    پاسخ:
    حتما سر فرصت
  • خادم الشهدا
  • سلام علیکم  وقتتان بخیر
    من پارسال کنکور (94) داده بودم امسال کنکورم دادم پارسال قلمچی می رفتم خاک توی سرم ترازم به 5000 هم نرسید می خواستم بگم چی جوری درس می خونید روش مطالعه تان چه جوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تست زیاد می زنید یا بیشتر مطالعه و مرور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کمکم کنید...
    برام دعا کنید
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    راستش چی بگم!
    روش خاصی ندارم واقعا!
    بیشتر تست میزنم و میشه گفت از خوندن بیزارم!

    موفق باشید
    سلاااااااااااااااااااااام.
    هرروز به وبلاگت سرمیزدم ولی چون پر از انرژی منفی بودم ترجیح دادم چیزی نگم.
    اومدم برای خداحافظی.
    ایشالا سال بعد هممون راضی باشیم از خودمون.
    موفق باشی:)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم خوشحال شدم که هرروز میومدی!
    موفق باشی توی کنکورت ایشالا
    خوش بگذره ^_^
    موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی شماهم
    افرین. موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی عزیزم توهم
  • محمد موحدسرشت
  • سلام 
    موفق باشید 
    امیدوارم رشته ای که علاقه دارید قبول بشید.

    یاحق
    پاسخ:
    سلا خیلی ممنون :)
    همچنین
    ایده هاتون جالبه اینطوری دارین پیش میرین برای کنکورتون
    فقط زیاد درگیر وب نباشین
    پاسخ:
    ممنون
    چشم :)
    منم یکی دوماهه تازه رسوندم به 50! :)
    حس فوق العاده لذت بخشیه!:)))
    پاسخ:
    منم فقط دو هفتس ۵۰ شده!!
    اره عالیه اصن =)))
  • مجله ویترینو
  • +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    .
    .
    .
    انشالله موفق باشید...
    پاسخ:
    اون + واسه چیه؟ :|
    مچکر شماهم
    به طور خفنى موفق باشى :)))))
    پاسخ:
    مرسیییی =)))
    موفق تر باشی!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">