زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

دانشجوی ریاضی دانشگاه تهران

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲ ق.ظ

عاره خلاصه،

فکر میکردیم میریم سی‌اس امیرکبیر میخونیم.

ولی خب ای دل غافل!

امسال سهمیه ۵درصدی که اضافه شد هیچ،

ظرفیتا که کم شد هیچ،

علاقه‌ی ملت به کامپیوتر زیاد شد.

علاقه که چه عرض کنم،

فکر کردن برن کامپیوتر بخونن مثل چی پول درمیارن.

رفتن!

کامپیوتر جای برق و مکانیک رو گرفته الان!

کامپیوتر واسه ریاضیا مثل پزشکی واسه تجربیاست!!!!

عاره دیگه چندروزیه تهران مستقرم و سومین روز هست که رفتم دانشگاه.

راضیم به رشته‌م،

و خب به هدفایی که برای بعدش دارم هم راضیم.


خوش میگذره دانشگاه

خوش بگذرونید شماعم :دییییی

  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • جغد آبی

نظرات (۱۲)

چرا  کامپیوتر اینقد رفته بالا من تازه متوجه شدم

خودم بر اساس علاقه میخواستم برم کامپیوتر ولی این جمعیتو که تو کنکور دیدم تعجب کردم

دودل شدم  واقعا 
پاسخ:
عاره فکر میکنن خبر خاصیه توی این رشته. :))
بیشتر به خودت بستگی داره کلا.
همیشه خوش بگذره
پاسخ:
مرسی عزیزم
  • علیـ ــر ضــا
  • خوبه
    ریاضی خاص مکانیکاس عارضین که خخخ
    پاسخ:
    :)))
  • حصار آسمان
  • مردم همیشه رو سیل جمعیت سوار شدن
    بدون اینکه بدونن یا بخوان هدفی از زندگیشون داشته باشن
    فقط به دنبال سود بیشتر!

    البته باید پیش نیازی باشه تا هر کسی بره دنبال علاقه اش نه نیاز روز جامعه!
    پیش نیازش فراهم شدن شرایط شغلی برای تمام رشته هاست
    وقتی اینجوری نیست، همین میشه که هست! :)
    پاسخ:
    هعی ... :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون همچنین
    خدارو شکر که خوش میگذره بهت:)
    موفق باشیییییییی
    پاسخ:
    مرسی عزیزم همچنین (;
    عه :(( حیف شد کلی. کامپیوتر کاشکی قبول می‌شدی
    پاسخ:
    راضیم (;
    خوش به حالت =)))))))

    اسمتو عوض کن...(یه کنکوری) دیگه نیستی خواهرم
    پاسخ:
    باشه :)))
    مباااارکه

    یه کنکوری رو بکنید یه دانشجو :))))))
    پاسخ:
    چشم :)))
    بیشتر خوش بگذره :)
    موفق تر:)))
    پاسخ:
    مرسی عزیزم (;
    بسیار عالی بهتون تبریک میگم !!آفرین بر شما!!

    راستی این سهمیه 5 درصدی که ظاهر 50 درصدیه واسه کیا بود!!

    موفق باشید!!
    پاسخ:
    ممنون (;

    واسه کسایی که پدرشون ۶ماه داوطلبانه رفته جبهه
  • رویا رویایی
  • خوش بگذره :)
    پاسخ:
    مرسی (;
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">