زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

نتیجه آزمون ۱۲شهریور قلمچی!

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ
انتظار ۷۰۰۰ داشتم .. ولی خب همینم خوبه، پیشرفت کردم!

دروسرتبه
  • ۹۵/۰۶/۱۲
  • جغد آبی

نظرات (۱۵)

خیلی خوبه ه ه ه ه ه 
من توی کنکور سراسری رتبه ام شد 34 هزار و رفتم رشته مهندسی نرم افزار دانشگاه پیام نور و الان 8 واحد دیگه دارم.
خواستم بگم که امیدوار باش زیاد
پاسخ:
انسان، بی امید میمیره :)
ممنون موفق باشین
با این درصدا از الان یه وبلاگ درست کنید با عنوان "روزنوشت های یک دانشجوی شریف" :))
امیدوارم همینطور ادامه بدین با قدرت .....
پاسخ:
Woooow :)))
انگیزه‌ی عجیبی بم وارد کردی
جبران کنیم ایشالا =))))
ترازت که خوبه اگه بتونی تا اخر حفظ بشه وبالا تر هم بره شک نکن رتبه ات عالی میشه....
پاسخ:
ایشالا :)
  • دخیـ گمشدهـ
  • :)
    پاسخ:
    :)
    خب پس.خیالم راحت شد.
    میگم تکمیلی بهتره یا تخته سیاهی که گفتی؟
    گاج چطوره؟
    ==
    درستشم همینه.آفرین.
    ==
    این آزمون جم بندیو چجوری برنامه میریزی؟مبحثی هس که جامونده باشه از بودجه بندی آزمونای قبل؟
    من که تاد لت بخاد از شیمی 3 و فیزیک 3 عقبم.فشارم که نخوندم!نصف فصل 4 هم همچنین!
    یکم الان استرس دارم راستش.:(((
    ==
    فیزیک 3 فصل جریانو گاج خوندی یا نشرالگو؟
    ==
    بازم خیـــــــــــــــــــلی ببخشید.
    پاسخ:
    برای دوم تخته سیاه، سوم تکمیلی
    گاج کار نکردم
    ==
    مبحثی جا نمونده، ولی تسلط روی بعضی مباحث ندارم هنوز
    استرس نداشته باش! حل میشه!
    ==
    نشرالگو روی توی مدرسه میگفتن بزنیم، الان گاج میزنم
    ==
    قوربونت ♡♡
    عااافرین باباااااا :)
    پاسخ:
    مررررسیییی :)
    درصدهات خیلی خوبه ماشاا...
    موفق و مانا باشی
    یاعلی
    پاسخ:
    مرسی عزیزم همچنین
  • مرضیه(همو کنکوری)
  • فک میکنم رقیب باشیم!
    من این دفه 6430
    دفه قبل 6480
    قبل قبل 6880
    پسرفتو داری؟هعی...آزمونو تحلیل نمیکنم و این خیلی بده.بدترش اینه که ساعت مطالعه ام 5/5-6 ساعته.
    تعداد غلطامم دفه های قبل 20 تا این دفه 24 تا!!
    ==
    من تکمیلی مبتکرانو نداشتم امروز گرفتم.بلکه یه فرجی بشه.مبتکران تک جلدی دیگه خیلی تکراری شده و دلمو زده واقعا.مخصوصا مبتکران سوم...
    یکی از اشکالام اینه که درسی رو که دوس ندارمو کمتر میخونم!خیلی مسخره اس.چون قاعدتا باید بیشتر بخونم.و شیمی 2 و 3 و فیزیک 3 هم از همون درساس!
    فقط دروس ریاضیو دارم میخونم!!الان اون شده 70.بعد فیزیک شده 30!شیمی 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اصن از دیروز اصابم خوررررررده
    =======
    شیمی بیشتر تست میزنی یا مطالعه میکنی؟
    خیلی عذر میخام این همه دارم سوال میکنما.اگه اذیت میشی بگو بهم.
    پاسخ:
    نه باوا اذیت کجا بود! خوشحال میشم با رقیبم صحبت کنم!
    منم واقعیتا آزمون اولو تحلیل کردم، بقیه آزمونا رو تا نصفه!
    پیشرفت به وجود میاد کم کم، مورد داشتیم ۶۳۰۰اینا بود الان ۷۵۰۰ شده!
    ==
    اره تک جلدی خسته کننده‌س تکمیلی بهتره باز
    اتفاقا من درسی که ضعیفترم بیشتر میخونم! چون استرسم میگیره که نکنه بد بزنم!!
    سعی کن تغییر بدی این رفتارو، خیلی مهمه
    ==
    برای شیمی بیشتر تست
    ماشالا
    پاسخ:
    ;)
  • مجله ویترینو
  • درصدهاتون حرف نداره....
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون :)
    همچنین
  • کن کور رو کور کن
  • سلام بر شما
    بسیار عالی هست درصداتون ماشاالله
    ان شاالله به بهترین ها برسید
    پاسخ:
    خیلی ممنون ایشالا همه موفق باشن
    ببخشید این فصل 5 فیزیک 2 رو از رو چی خوندی؟از همو اول با این فصل فشار مشکل داشتم تااااااااااااااا الان
    +شیمیت فوق العاده اس.آفرین واقعا.تست زماندار میزنی؟
    اتفاقا من با فصل 5 شیمی 2 هم مشکل دارم.با 4 نیز هم!
    من پسرفت کردم:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    میشه لطفا تعداد غلط هاتم بگی؟
    پاسخ:
    اره فصل۵ نچسبه! گاج نقره‌ای پایه کار کردم، اول جزوه معلم خوندم بعد درسنامه رو از پاسخنامه تشریحی گاج، خوب توضیح داده
    بابت شیمی تست زماندار نه زیاد کار نمیکنم .. چون مباحثو دیر مرور میکنم، موقع تست زدن صرفا واسه مرور تست میزنم
    فصل۴و۵ شیمی خب سنگینه و پایه هم هست، فقطم با تکرار خوب میشه، تکرار و تکرار! منو نبین! با تکرار و تمرین درصدا خیلی میتونه بالا بره، کتاب تخته سیاه دومو اگه داری کار کن، درسنامه مبتکران آسونتر توضیح داده ولی بعضی جاهاش مشکل داره ..
    منم دوتا آزمون قبل همش پسرفت بود! پسرفت و پیشرفت الان کاملا عادیه، فقط دنبال رفع اشکالات باش، اینکه الان ترازت پایین باشه خیلی بهتره تا اینکه دم کنکور اینطور باشه، چون الان میفهمی اشکالات از کجاس!
    تعداد غلطا دوتا آزمون قبل ۲۳تا بود، این آزمون ۲۱
    چون ۳۰تا عمومی بیشتر زدم تراز اومد بالاتر
    دفعه قبل ۶۴۰۰ بودم

    موفق باشی :)
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خیلی عالیه
    پاسخ:
    مرسی ^_^
  • آقای دانش آموز
  • صحیح . موفق و پیشرو باشید و به اهدافتون (فکر کنم یکیش نرم افزار شریف بود) برسید ...
    پاسخ:
    خیلی ممنون ^_^
    شماهم ..
  • آقای دانش آموز
  • خیلی خوبه . یه دوست خوب به من گفت : خودت (و ترازهات) رو با خودت مقایسه کن . منم همینو میگم
    راجع به شیمی . شیمیم بدک نیست . بهتون مبتکران-تک جلدی واجب (که احتمالا خودتون استفاده میکنید) و مبتکران تکمیلی رو پیشنهاد میکنم .
    + میگم آزمون ریاضیا امروز ، فیزیک 3 مغناطیس بود یا الکترومغناطیس ؟
    پاسخ:
    اره دوتا مبتکرانا رو استفاده میکنم

    فیزیک۳ مغناطیس بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">