زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

ولی زندگی خیلی عجیبه.

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ

زندگی هرسال، هر لحظه، هر ثانیه عجیب‌تر از قبله.

ترم 6ام. پر از تغییر. پر از داستان. پر از ماجرا ...

  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • جغد آبی

نظرات (۲)

  • Mohsen Farajollahi シ
  • اینجا بدجوری آشناس ولی هیچی یادم نمیاد :)) فکر کنم جزو اون وبلاگ هایی بود که وقتی تازه به بیان اومده بودم دنبال کردم!

    زندگی مثل برق و باد میگذره واقعا. امیدوارم تک تک این لحظات رو شاد سپری کنین. 

    عیدتون هم پیشاپیش مبارک!

    پاسخ:
    اینجا عین یه موزه خاک‌خورده‌ست. :))
    مرسی.

    سلام 

    طاعات و عبادات قبول باشه

    تمام شد دیگه به سلامتی

    پاسخ:
    سلام قبول حق باشه.
    نه والا هنوز یک الی دو سال مونده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">