زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

نتیجه آزمون ۵آذر۹۵ قلمچی

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ

حسِ خوشحالیِ ۶۷۹۹ شدن

اختصاصی ۷۱۱۵

عمومی ۶۰۲۲


واسه خودم‌خیلی وقته ثابت شدم

وقتشه خودمو به بقیه هم ثابت کنم

به همه اونایی که تحقیرم کردن

فکر کردن موفقیتای قبلیم شانسی بوده

همشون ..

بشینن و تماشا کنن :)

میشم همون آدم قبلی

حتی بهتر از قبل ..

  • ۹۵/۰۹/۰۵
  • جغد آبی

نظرات (۱۱)

این قلمچی بعضی مواقع خیلی بی رحمه... سال پیش خیلی اذیتم کرد.. امشتل میخوام بیشتر باهاش دوست شم
:p
ولی یه چیزی از این آزمون ها فهمیدم
نباید زیاد خودتو با رتبه ها مقایسه کنی..
شاید تو کنکور یه نتیجه عکس و شگفت انگیز گرفتی...
هیچ وقت ب نتیجه آزمون هات برای رقم زدن کنکورت اعتماد نکن...
بعضیا کلا متفاوت نتیجه میگیرن

پاسخ:
از بین سه آزمون جمع بندی آخر قلمچی، من رتبه ی کنکورم از دوتا آزمونا بهتر شد
برای اختصاصی حدودا روزی چند تا تست میزنی؟ میانگین چقدر؟
پاسخ:
آمار دقیقی ندارم
من برای اختصاصی اغلب گاج و چند تا خیلی سبز دارم. فقط هم سوالای اونا رو کار میکنم. تو خارج از کتابات هم تست کار میکنی؟ یه دونه منبع داری؟
پاسخ:
نه منبع که زیاد دارم
کتاب درسی به غیر از شیمی به درس دیگه ای توجه ندارم
برای اختصاصی خیلی زیاد تست میزنی؟ من نمیدونم چی کار کنم که تراز اختصاصیم از ۵ هزار بره بالا. عمومیم بالا هست هاااا ولی این اختصاصی رو نمیتونم.
ست های کتاب کارم رو کار میکنم اما سوالای قلمچی برام تازگی داره. کلا روش خاصی برای خوندنش داری؟
پاسخ:
عاره کلا تست اختصاصی بیشتر از عمومی میزنم
روش خاص؟ خب نه
همون تست میزنم
سلام
ههه یهویی با وبلاگت اشنا شدم
من پشت کنکوریم 
وبلاگت جالبه کارای روزمره..هیجان کنکور..مشکلات درس خوندن..
ایشالا هردومون ب اونی ک میخوایم برسیم
ب امید پیشرفت بیشتر
موفق باشی😊
پاسخ:
مرسی گل جان ^-^
موفق باشی
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام:)
    حسودا چشتون نزنن بلن بده صلوات!
    اللهم صل علی محمد وآل محمد:)
    ـــــــ
    نمیدونم چرا حس کردم دلتون برام تنگیده!
    دیگه حسه دیگه میاد!
    ـــــــ
    امیدوارم موفق بشوید هم وطن:)
    برای ما نیز دعا کنین 
    ممنونش!

  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام:)
    حسودا چشتون نزنن بلن بده صلوات!
    اللهم صل علی محمد وآل محمد:)
    ـــــــ
    نمیدونم چرا حس کردم دلتون برام تنگیده!
    دیگه حسه دیگه میاد!
    ـــــــ
    امیدوارم موفق بشوید هم وطن:)
    برای ما نیز دعا کنین 
    ممنونش!

    پاسخ:
    مرسی واقعن !!!! =)))
  • خادم الشهدا
  • احسنت
    ان شاء الله در تمام زندگیت هم موفق باشی
    یا علی مدد
    پاسخ:
    مرسی :)
    خیلی خوبه باریکلا.
    من 6660 شدم.البته عمومیام خیلی بیشتر از اختصاصیامه.
    میشه درصد اختصاصیاتو بگی؟
    پاسخ:
    باشه حتمام سرفرصت یه پست واسش میزارم
    افرین:))
    پاسخ:
    =)
    احسنت
    پاسخ:
    ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">