زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

هفته اول شهریور

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

احتمالا از این هفته ساعت های مطالعمو بنویسم!


* ریاضی۲ و حسابان: ۲۳۹ تست

۷ساعت و ۴۰دقیقه

* فیزیک۲و۳و۴: ۲۴۸ تست

۲۲ساعت و ۵۵دقیقه

* شیمی۲و۳: ۱۸۵ تست

۱۱ساعت و ۱۰دقیقه

* هندسه‌۱و۲: ۳۵ تست

۲ساعت و ۳۰دقیقه

* ادبیات: ۱۶۵ تست

۳ساعت و ۵۵دقیقه

* عربی: ۱۰ تست

۲ساعت و ۴۵دقیقه


جمع ساعت مطالعه: ۵۲ساعت و ۳۰دقیقه

میانگین: روزی ۷ساعت و ۳۰دقیقه



پ.ن: زمان، مجموع مطالعه و تست رو نشون میده

پ.ن تر: ایشالا هفته دیگه بیشتره!

  • ۹۵/۰۶/۰۶
  • جغد آبی

نظرات (۱۳)

  • مهتابگردان ...
  • آفرین!
    خیلی خوبه
    عالیه.
    پاسخ:
    مچکر ^_^
    از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم


    منم کنکوری هستم البته ارشد
    پاسخ:
    مرسی و خیلی خیلی موفق باشین ^_^
    من مثِ این پدربزرگا شدم از هیچ چی خبر ندارم
    البته شنیده بودم اسم پیش دانشگاهی عوض شده ولی یادم نبود
    اگه برداشتم از ترمیم هم درست باشه فک نکنم خیلی ایده ی جالبی باشه 

    موفق باشید
    پاسخ:
    ایده ی بدی نیست فقط مضخرفه
    مرسی شماهم آقای خسته!
    فیزیک 4 چیه؟
    پاسخ:
    فیزیک پیش دانشگاهی
  • آقای سوژه خوار
  • خیلی مهمه درس خوندن!
    موفق باشی :))
    پاسخ:
    خیلی :دی
    ممنون همچنین ^_^
  • محمد موحدسرشت
  • موفق باشید 
    پاسخ:
    ممنون همچنین
    من فقط نظرمو گفتم که شاید به دردت بخوره!!
    پاسخ:
    اهان مرسی عزیزم
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • چقد خوب که اینهمه درس میخونی
    پاسخ:
    بقیه هفته ها زیاد نبود
    در حد ۳۰ساعت توی هفته
    این هفته زیاد شد ^_^
    مرسی عزیزم ♡♡
    موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی همچنین
    دینی؟ جبر؟ تحلیلی؟ دیفرانسیل؟زبان فارسی؟ اینا رو نمیخونی؟!!
    چه جوری این قدر دقیق ساعت ها رو حساب میکنی؟! 
    به نظرم برای فیزیک ها کم تست میزنی. ... ادبیات رو کلی در نظر نگیرین. برای قرایت و املاء و... جدا کار کن و در آخر یه تست جامع از همه ی مبحث ها بزن. ... عربی 10 تست؟!! واقعا این تعداد برات کافیه؟! حالا هر کسی یه وضعیتی داره ولی به نظرم یه کم بیشتر تست بزن. آخه 2 ساعت و 10 تست؟!
    کلا تست هات کمه:))
    پاسخ:
    به نظر خودم اوکیه ;))
    اون ۲ساعت هم شامل تست هم مطالعه

    توهم برنامتو بزار ما یاد بگیریم پس ;)
    همینجوری پیش بری مستقیم میری گوگل
    پاسخ:
    عه؟ امیدِ خدا :))
    باریکلا. ایشالا تک رقمی
    پاسخ:
    ایشالا :)
    ما به دورقمی هم راضییم!
    موفق باشی دوست عزیزم
    یاعلی
    پاسخ:
    مرسی عزیزم همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">