زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

چقد پول دادم !!!

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ
وقتی خونوادم انقد دارن واسه کتابا و کلاسام خرج میکنن، واقعا حیفم میاد کم کاری کنم ..
رتبه دو رقمی رو باید بیارم ..!!
منی که ۱۱سال تحصیلی بدونِ هیچ معلمی ادامه دادم، امسال واسه اکثر درسام معلم و کلاس دارم! حس غریبیه!!!!
  • ۹۵/۰۴/۲۸
  • جغد آبی

نظرات (۱)

  • محمد مهدی سلیمی
  • بسیار جالب بود
     به وبلاگ من نیز سری بزن.
    پاسخ:
    چشم !!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">