زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

آدمای لعنتی

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ
خب شاید قراعت‌خونه‌ی مدرسه با همه‌ی گه بودنش یه جای خوبی باشه واسه اینکه یاد بگیرم با آدما زندگی کنم و نیش و کنایه‌هاشونو حواله کنم و با اینکه حالم ازشون بهم میخوره بتونم کنارشون بخندم و چیزایی که دارمو تقسیم کنم

- هنوز واسه‌ی ورود به جامعه‌ی بزرگتری با آدمای بیشتری مثل دانشگاه آماده نیستم

#تک‌بچه ولی #لوس نه
  • ۹۵/۱۰/۰۶
  • جغد آبی

نظرات (۷)

تازه اومدم وبت اما اصلا احساس غریبی نمیکنم 
:)
پاسخ:
مرسی گل جان *-*
خیلی وقته دنبالت میڪنم 
خوندنت بهم حس ارامش میده دوستی 
موفق بشیم ایشا...
پاسخ:
همه موفق بشن و به هرچی میخوان برسن!

خوشحالم که حس خوبی رو میتونم به کسی منتقل کنم!
  • ♪بانو هانیـ♪
  • :)))
    پاسخ:
    :]
  • ی آدم شوخ طبع!

  • سلام
    این حسه ب اون حسه بدر...
    کدوم حس؟
    همون ک اولین بار اومدم تو وبلاگتون و انگیزه درس خوندن گرفتم :)
    از انرژیتون انرژی گرفتم چیییی...
    روز ب روزم انرژیه زیاد تر میشه اگه دیگه کلمات منفی بکار نبرین:| و همش مثبت صحبت کنین... :) ...اینکه میشه...این ک موفقیم...چون تلاش میکنیم چون خدا گفته پس از هر سختی ی آسونیه...این که توکل کردیم ب خدا... :)))
    میگم 
    من اینجوریم ...اگه ی فردی هرچقدم بد باشه...اگه ی حرف خوبی زد سعی میکنم از حرف خوبش استفاده کنم...حتی اگه اون طرف خودش ب حرفاش عمل نکنه...چرا؟
    چون اون حرفه خوبه...حقه...درسته...ب نفعمه.
    خب چرا اینو گفتم؟
    چون میخوام ی پیشنهاد بهتون بدم
    کلیپ های استاد رائفی پور رو در مورد مدیریت زمان و هدف رو حتمأ گوش بدین
    فوق العاده بود
    منم ایشونو آنچنان نمیشناسم...ولی حرفاش خیلی قشنگ و درسته.
    حس کردم براتون مفید واقع میشه.
    ایمان سرور پور هم مشاوره تحصیلیه ک کلیپ هاش تو آپارات هستش...ایشونم قشنگ صحبت میکنن.
    موفق باشید
    یاحق:)

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    واقعا مرسی :)

    و اینکه باشه حتما دانلود میکنم

    خوبه که آدم بتونه با اطرافیانش کنار بیاد ..!
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام
    بچه ی آخر...ولی مظلوم:| (الکی میگه:) )
    ـــــــــــ
    قبلنا ک یکی حالمو بد میکرد...دوست داشتم نابود شه..
    بعد ب این فک میکردم ک شاید پدری مادری ...کسیو داشته باشه ک دوسش داره...شاید من دوسش نداشته باشم...یا اگه تعداد کثیری أ افراد عین من ازون طرف بدشون میومد..میگفتم شاید خدا دوسش داشته باشه....
    میدونین؟
    واسه خودتون زندگی کنین
    هر چیزی ک حقه...هر چیزی ک درسته رو انجام بدید
    تفکر خیلی رو زندگی تاثیر داره.
    الان مهم ترین چیز تو زندگیتون رسیدن ب هدفتونه...خب پس پاش واسین. لحظه ای ب این فک نکنین ک عاقا فلانی رو اعصابمه و...و...و...
    ب این فک کنین ک نمیخواین ب موضوعات رو اعصاب فک کنید
    ب چیزای خوب فک کنید(ب من خخخ)...ب هر چیزی ک بهتون آرامش میده...
    موفق باشید:)
    برا منم دعا کنید عاقبت بخیر شم...تازگی پا رو عرصه ی خوب بودن نهادم:) دعا کنید بقول بزرگان؛ ثابت قدم بمانم=) 
    آمین خدایا:)
    پاسخ:
    مرسی :)
    بهم حس خیلی خوبی منتقل شد ..
    اره! ادم باید فقط به خودش و هدفش فکر کنه
    مرسی بازم :)
    موفق بشین و باشین!!
    ما به قراعت خونه مدرسمون میگیم باتلاق
    ماهم میشیم بچه های باتلاق
    پاسخ:
    نایس :))
    واقعنم همینه
    :))))وسطی خانواده ولی لوس نه!
    دانشگاه دوس:)
    پاسخ:
    دوس
    ولی آدماشو ندوس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">