زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

خب بعدش چی؟

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ

معلوم نیست این بغضایی که توی گلومون خفه میشه
بعدا چی به سرمون میاره

  • ۹۵/۰۷/۰۵
  • جغد آبی

نظرات (۷)

کلا دو سه سالیه بغض نمیکنم
ولی این هفته تو خواب تا دلت بخواد بغض کردم
تو خواب هم چیز بدیه چه برسه واقعیت
پاسخ:
خواب و واقعیت فرق چندانی ندارن ..!
  • د‌ل‌باخته ..
  • سیل می آید همه را با خود می برد...
    پاسخ:
    کاش زودتر ‌.. :)
  • رابرت دنیرو
  • باید ترساتو بزاری کنار و با چیزی که باعث بغضت میشه روبه رو بشی حداقل سودی که داره اینه که میبینی ارزش بغض کردنو داره یا نه؟

    این فرق ادمای بزرگ با ادمای عادیه

    پاسخ:
    رو به رو شدم
    هربارم بدتر میشه :))
    عین یه غولی که با فکر کردن بهش توی سرت بزرگ و بزرگ‌تر میشه
    موی سفید من دیدم که میگم برو خوش باش بخیال
    پاسخ:
    گاها ممکن نیست!
    این بغض ها چین و چروکی می شود بر صورن و ...
    پاسخ:
    اره .. :)
  • محمد موحدسرشت
  • روی هم جمع میشن
    آخرش یه جا تبدیل میشن به اشک و همه با هم از چشم ها میان بیرون.
    اون موقع انسان فقط دوست داره گریه کنه.

    پاسخ:
    اوهوم ...
    شایدم بشه موی سفید ..!
  • آیدین همتی
  • بهتره خفه نشه. یعنی بشینیم با یکی درد و دل کنیم.
    حتما یه نفر پیدا میشه. نگران نباش، درست میشه. واسه من که شد، واسه تو هم میشه.
    راستی من طنز می‌نویسم. خواستی بیا 1tanz.ir تازه شروع کردم. فکر کنم خوشت بیاد.
    پاسخ:
    زمان درست میکنه همه چیو .. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">