زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

داستان زندگیم ..!

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

نمیدونم داستان زندگی من چطوری تموم میشه

اما اینو میدونم که هیچ جای این داستان، از تسلیم شدن من چیزی نخواهی خوند!

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • جغد آبی

نظرات (۵)

افـــــــــــــــــــــرین خانم مهندس ...😊
من سوم تجربیم ... تربیت معلم میخوام 
دعا میڪنی واســـــم؟؟؟!!😔😔
پاسخ:
ازه عزیزم‌ ایشالا بهش میرسی *--*
  • خادم الشهدا
  • خواهرم
    موفق باشی
    به حاشیه ها خیلی فکر نکن فقط فقط درس ات رو بخون به خدا بعد از کنکور هیچ کس (جزء پدر و مادرت)برات دل نمی سوزونه
    پاسخ:
    حتما ..
    مرسی :)
  • مجله ویترینو
  • موفق باشید ...
    پاسخ:
    مرسی !
    ایولاااا
    تسلیم نشو
    زندگی برااونایی که تسلیمشون میشن بی رحمه
    پاسخ:
    اوهوم ^-^
    چقدر بنفش! کور شدم!!
    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">