زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

درد دل طولانیم!

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ
سه هفتس که درست حسابی نیومدم بنویسم !
حس نوشتن نبود یا حالم خوب نبود یا وقت نمیشد رو نمیدونم ..!
داره میگذره ..

الانم توی کافه نشستم، کافه‌ی همیشگی و تخت همیشگی !
انقد اومدم که منو میشناسن دیگه
کافه‌چی میگه کم پیدا!!!
سرده
خیلی سرده
از کتابخونه که میومدم بیرون هوا خیلی خوب بود، دوس داشتم برم بیرون
رسیدم خونه دیدم کلید همراهم نیست و مامانم رفته بیرون از شهر
بهونه جور شد واسه بیرون رفتن!
زنگ یکی زدم، کار داشت .. نمیتونست بیاد .. :)
زنگ رفیقم زدم و اومد
الانم رفت
دوساعت و نبمه اینجا نشستم توی این سرما
مقاومت میکنم و نمیرم توی محیط بسته!
22:22 :)
دلمان بس تنگ است .. ولی دلتنگی دلیلی برای اشتباه دوباره نیست .. :)
بعضی وقتا دوس داری فقط خودتو آزار بدی
سردته داری میلرزی ولی همچنان نشستی!
[ اه چقد این دختره روی تخت بغلی جیغ جیغ میکنه :| ]
داشتم میگفتم
کاش یسری اشتباها رو نمیکردم
بعضی حرفارو نمیزدم
کاش کنکور تموم شه تا تکلیفم معلوم شه .......

:)
  • ۹۵/۰۷/۱۱
  • جغد آبی

نظرات (۷)

  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام!
    هه!پشتکار!
    من صبح امتحانی بودم!
    ب این روزم ک نشستم دلیل بر این بود ک همان صبح هم گاهی ب خواب عمیق میرفتم...و دوستان بی مروتم دیر زنگ میزدند !!
    ـــــــ
    بقول جمله معروفمون...وقتی ما تو ی صبح  10میشیم تودو صبح ۲۰خواهیم شد:))
    ــــــ
    بگذریم...
    *ی نصیحت هم وطنانه!*
    حالا ک واقعأ پشتکار برا خوندن دارید ،سعی کنید ی تایم مشخص برا شبکه های اجتماعیتون بذارید.
    برنامه ریزی درست تو موفقیت خیلی تأثیر داره...
    ان شاء ا.. موفق بشین هم شما هم باقی دوستان.
    یا حق.
    پاسخ:
    مرسی ممنون :)
    کاش همه چی خوب بشه!!!
    بگو کافه چی یه قلیون برات بیاره گرم شی :دی
    پاسخ:
    اماکن جمع کرده قلیونا رو :))
    و امان از کنکور...


    آقای سین هستم یک عدد کنکوری از نوع کارشناسی ارشدش
    پاسخ:
    خوشبختم!
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام.
    منم امسال چهارمین باره ک میخام کنکور بدم!
    خوشحال میشم تو خوابتون ب وبلاگ خیالی منم سر بزنید!
    ــــــــ
    أ چهار صبح بیدارم!...رفتم سر شغل مارو برپا نگه داشتن تا حدودأ ۸صبح!
    دریچه های لانه کبوتری من نابود شدن!
    ــــــــ
    خلاصه من ب دعا خیلی معتقدم...برا منم این شب ها دعا کنین پرفسور مغز اعصاب بشم
    خخخ!
    ممنون...
    الان شبه یا روزه؟!
    یا خداااااا!!!
    بعد ظهره؟
    خداحافظ!
    پاسخ:
    چهارمین بار؟ چه پشتکاری!
    ایشالا که به اونی که میخواین میرسین!
  • بهار خادمی
  • دونبال شدید::)))دون بال کنید !
    پاسخ:
    باشد
  • بهار خادمی
  • دختری ؟!!
    پاسخ:
    آری
  • حامد عبدالهی
  • این طولانی بود؟
    من اگه بخوام درد و دل بنویسم، یکی دو کتاب میشه
    تازه واسه یه شب!
    شب بعد باید یکی دو جلد دیگه بنویسم واسش :)
    پاسخ:
    توی اون هوای سرد بیشتر از این نمیشد نوشت
    دستام یاری نمیکردن :))

    علاقه دارم درددل بقیه رو بخونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">