زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

سه‌شنبه‌ها ..

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

سه شنبه؛
چرا تلخ و بی حوصله؟
سه شنبه؛
چرا این همه فاصله؟
سه شنبه؛
چه سنگین! چه سرسخت، فرسخ به فرسخ!
سه شنبه
خدا کوه را آفرید!


#امین‌پور‌جانا


- تنها اومدم تیامو .. اینجا رو دوس :) اینجا آرامش :)

از قراعت‌خونه و اون محیط خفه‌ش زدم بیرون فقط ..

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • جغد آبی

نظرات (۱۱)

  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام!
    پناه بر خدا ازین افکار پلید!
    ازین نفس اماره ازین شیطان رانده شده ک ب فحشا امر میکند!
    (الان مشخصه أ دین زندگی شروع کردم؟:|)
    میگم
    عجب غلطی کردم ک قسم خوردما!...ب ی بزرگوار(ک کنکور ی رتبه درخشان میارم!)
    منم ک پایبند ب عهد :)
    خروس بیدار نشده من بیدارم:|
    حس بازی هیجانی دارم منتها این با درسه...ک منو سوق میده ب برتر شدن :)))
    حس خوبیه...
    این حــس خوب تقدیم ب همممممههههه:))))

    پاسخ:
    ناااااایس

    من به زور ۷بیدار میشم =)))))

    پیروز و موفق باشی
  • حرف های دولپی خودمونی
  • سه شنبه ها اوج بی حوصلگی واسه درس خوندن
    پاسخ:
    دغیغن '-'
  • خادم الشهدا
  • سلام علیکم
    دستتون درد نکنه ان شاء الله به حق آقا امام زمان(عج)موفق و پیروز باشید
    به امید قبولی در دانشگاه دلخواهتان
    التماس دعا
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    ایشالا شماهم موفق باشید :)
  • ی آدم شوخ طبع!
  • میگن وقتی آرزوی رسیدن ب چیزی در قلب و فکرتون خطور کرد...مطمئن باشین خدا توانایی رسیدن ب اونو تو شما دیده...
    ازونجایی ک من ب خدا معتقدم...پس ایمان دارم ک...ان شاء ا.. میشه و میتونیــــم:))
    ـــــــ
    میگم
    نمیدونم چرا ...ولی حس رتبه برتر بهم دست داده...
    وجدانا حالا ی روزه جدی خوندم:|

    پاسخ:
    خوبه که!
    این ینی باور
    داشتن باور و اعتماد به نفسم از همه‌چی مهمتره
    حتی اگه همه‌ی دنیا خلافشو بهت ثابت کنن :)
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام:)
    اومدم ی عرض ادب کنم...و ی خدا قوت ب شما بگم:)
    أ دیروز (اگه خدا قبول کنه)منم ب جمع بچه های درس خون کنکوری پیوستم.
    تازه شروع کردم....ی جوریه...خدا کنه قبول شیم و شم!
    اگر دلتان وصل معبود شد و تمنای رسیدن هدف کردین برای منه حقیرم بدعایید ک محتاج محتاجم:|
    .من دیگه حرفی ندارم:|
    شما و تموم عزیزانتون در پناه حق باشین:))))
    اللهم صل علی محمد وآل محمد....برا موفقیت همه ی کنکوریااا


    پاسخ:
    ایشالا همه به آرزوشون برسن ^_^
    مرسی
    با این وعض آزمون 
    جمعه چرا تلخ و بی حوصله:((((((((((((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    آزمونم خ بد بود -_____-
    ولی من سه شنبه هارو دوس دارم
    پاسخ:
    خوبه بازم !
    موفق باشی گلم امیدوارم یه روزی دانشجو ببینمت
    پاسخ:
    مرسی بالام جان ^____^
    یاد آهنگ سه شنبه ها افتادم
    پاسخ:
    نشنیدم ..
    سه شنبه:| خاک تو سرش:)))
    پاسخ:
    واقعن =))
    :]
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">