زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

سوالات کنکوری‌های ۹۷

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

شاید در حد خودم بتونم به یه سری سوالات کنکوریای سال بعد جواب بدم اگه قابل بدونین :]

سوالاتونو بپرسین اینجا

توی پست بعد جواب میدم

  • ۹۶/۰۴/۱۶
  • جغد آبی

نظرات (۷)

من... کلا تا آخر تابستون ب کنکور فکر نمیکنم... احساس میکنم
تابستون یه وقتی هست برا اینکه یکم ب کارهایی ک دوست دارم برسم.. ولی تابستون پر استرسی بود
بیشتر برا المپ خوندم
:)
پاسخ:
اگه میری سوم منطقیه این حرفت
  • اسمارتیز :)
  • تنبلی، بزرگترین نقطه ضعفمه:/ راهکاری چیزی ندارین ؟ دی:
    بعد دیگه اینکه ذهنم نظم نداره. یه خرده بین این همه درس و کتاب موندم که چیکار باید بکنم. پیش بخونم، پایه بخونم، عمومی بخونم، نخونم، چقدر بخونم و کلا در شرایط بغرنجی هستم:|
    البته من رشته‌م تجربیه ولی خب مسلما نکات مشترک و راهکارهای مشترکی وژجود داره :))) ممنون میشم اگه وقتشو دارین و اینا یه کمکی بدین :))))

    * کاش منم امسال کنکوذی بودم زودتر میدادم میرفت پی کارش:/
    ** وقتی نتیجه ها اومد، چطوری شیرینی‌شو میرسونید به دستمون؟ دیییی: 
    پاسخ:
    شیرینی؟ ای بابا ای بابا :))
    مرسی ♥
    به نظرت چیکار کنم یکم ارادم زیاد شه؟ ساعت مطالعه به شدت پایینه نمیدونم چطوری زیادش کنم
    و اینکه شما واسه فیزیک از چه کتابایی استفاده کردی؟
    ممنون!
    خب من تجربیم و تازه میرم یازدهم یا همون سوم.از الان دارم شروع میکنم به خوندن اما من مشکلاتی دارم.مثلا چی بخونم چجوری بخونم و اینا و کلا تو برنامه ریزی هم مشکل دارم.
    البته با یه نفر قرار گذاشتم که بخونم
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • من هموز خیلی مونده که کنکور بدم فقط یه سوال دارم کنکور سخته ؟؟؟؟
  • سپهر صادقی
  • ماشالله به ذهن قوی که داری
    هنوز سوالا و جوابا یادته؟
    پاسخ:
    مرسی :))
    نه خب سوالای بچه‌ها منظورمه :-"
    تشکر ولی کنکوری نیستم.
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">