زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

پست و مطالب زیادی از قبل کنکور راجع به اینکه برم سی اس یا سی ای خوندم

ولی هنوزم نمیدونم چیکار کنم

یه عده میگن اگه بری سی اس نمیتونی به کدزنی بپردازی به اون صورت و همچنین بیشتر ریاضی طوره

یه عده میگن اکثر واحدا مثل همه و مشکل خاصی ایجاد نمیکنه

و اینکه برم یه دانشگاه بالاتر ولی سی اس بخونم تا اینکه توی دانشگاه پایینتر سی ای

واقعا نمیدونم چیکار کنم!

  • ۹۶/۰۴/۲۷
  • جغد آبی

نظرات (۱۰)

http://uupload.ir/files/xw1_wp_ss_20170805_0001.png

فک کنم این بتونه کمکت کنه
پاسخ:
ممنون :)
باید ببینی برا خودت چی مهمه
من ترجیح دادم دانشگا بهتر بمونم 
البته بعضی رشته ها و دانشجوها جا ب جا یی به رشته بالاتر دارن



ولی کارای مهندسی کامپیوتر خیلی زیاده همش مشغولی شاید فراتر از توانایی هر بشری 

ولی بعضی دانشگاها بچه های علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر جدان مثلا شریف بچه های سی اس با ریاضی محضا ی جان


البته اهمه دانشگاه ها سی اس رو ب جدیت سی ای نمیگیرین چون تفاوت رتبه های بچه ها و سطح اطلاعات بچه ها خیلی فرق داره



ولی اگه میتونی بری شریف شریف ی چیز دیگس
پاسخ:
باید ببینم نتایج چی بهم میگن :)
من باشم علوم کامپیوتر میخونم و صرفا برا یه کلمه مهندسی تصمیم نمیگیرم

پاسخ:
نایس ^^
اگه خواستی برو مهندسی معلمی کامپیوتر تهران  هم حقوق داری هم خوبه!
علوم کامپیوتر من نمیدونم چیه ولی فکر کنم اون یکی بهتر باشه
به نظرم یه توضیح بده تا بهتر بتونیم کمکت کنیم اگه شک داری!
پاسخ:
باشه حتما مرسی
  • محمود دوم
  • از این جهت که تو کشورمون کدوم رشته شرایط (غالبا از جهت مشاغل موجود براش) بهتری داره، خب مهندسی کامپیوتره.
    اما از این جهت که تو کدوم رشته کدنویس بهتری بشی محدودیتی تو انتخاب نداری، درسته شاید مهندسی کامپیوتر و گرایش نرم افزار بیشتر به یه کدنویس بخوره، اما خب زیاد محدودیتی وجود نداره برات.
    مثلا من که مکانیک میخونم میتونم خیلی راحت بگم از نصف نرم افزارهای هم ترم خودم بهتره کدنویسیم، بیشتر علاقه و اهل مطالعه بودنه. فرصتهای شغلی زیادی هم برای کدنویس هایی که بصورت فریلنسر کار میکنن پیدا میشه، پس زیاد رشته اهمیت نداره، توانایی مهمه.
    چندوقت پیش شنیدم یه دانشجوی پزشکی سامانه پرداخت بانک ملت رو ارتقا داده.
    پاسخ:
    مرسی ^^
    سلام
    موقعی که میخوان استخدامت کنن ازت میپرسن چی بارته ؟
    مهم ترین چیز همینه (البته دانشگاه های خیلی تاپ خروجی های خوبی هم دارن)
    شک نکن که باید رشته بالا تر رو انتخاب کنی (از اونایی که سر کار هستن بپرس کدوم بالا تره نه از دانشجو ها)
    دانشگاه یه گذرگاه موقتیه که 4 سال عین برق و باد میگذره
    اما رشته ات آینده شغل ایت رو مشخص میکنه و همه چیو تغییر میده.
    پاسخ:
    ممنون ^^
    تا جایی که من میدونم بخش اعظم علوم کامپیوتر به ریاضیات مربوط میشه و تفاوت زیادی با مهندسی کامپیوتر داره
    پاسخ:
    اینکه آره درسته
  • علیـ ــر ضــا
  • من دفیلمم 😂😂 نمیفهمم
    وووووی اینا چین اصلا 😨
    من ترجیحا سکوت میفرمایانم😩
    پاسخ:
    :))
    نمی تونم کمکی بهتون کنم.
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">