زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

ملکه ی خفته :] (مریم میرزاخانی)

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ

مریم میرزاخانی هم از بین ما رفت ..

وقتی بیدار شدم و این خبرو شنیدم،

شوکه شدم و فقط اشک ها بودند که داشتند سرازیر میشدند ..

دنیا همینقدر پوچه ..

همینقدر پوچ ..

از حادثه تصادف شریفی ها نجات پیدا کرده بود (76)

امسال بر اثر سرطان از بین ما رفت (96)


همه ی ما آمده ایم تا برویم .. :)

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • جغد آبی

نظرات (۱۳)

روحش شاد ...
واقعا ناراحت شدم
پاسخ:
:)
:(((
پاسخ:
:)
  • محمد حسین
  • واقعا شوکه شدم
    البته شاید هم ایشون رو خدا 76 حفظ کرد که اینقدر برای کشور افتخار آفرینی کنه
    روحش شاد :(
    + عه شومام کنکوری بودی امسال :)
    پاسخ:
    اره :)
    روحش شاد و یادش گرامی.... :(

    پاسخ:
    :)
  • علیـ ــر ضــا
  • #تسلیت 
    پاسخ:
    :)
    خیلی حیف شد:((
    پاسخ:
    :)
  • ابراهیم ...
  • واقعا ناراحت کننده و غیر منتظره بود.
     این همه افتخار و تلاش و در آخر...
    پاسخ:
    ... :)
    خیلی ناراحت کننده بود واقعا!
    حیف اون همه هوش و نبوغ!
    پاسخ:
    :)
    روحش در آرامش
    پاسخ:
    :)
    سلام
    خدا رحمتشون کنه ان شاءالله

    پاسخ:
    روحشون شاد :)
  • سام نجفی نیا
  • خدا رحمتش کنه حیف این همه استعداد
    پاسخ:
    بله :)
    کی همون نابغه مدرسه استعداد های درخشان ؟؟؟
    برنده جایزه فیلدز؟؟؟؟
    ایشون فوت کردن؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره خودشون :)
  • خانمِ میم
  • واقعا ناراحت کنند بود این خبر...
    پاسخ:
    واقعن .. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">