زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

نتیجه‌مو گرفتم .‌.

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

هاتف آن روز به من مژده‌ی این دولت داد

که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند ...




پ.ن: اینو تاریخ ۳۰مرداد۹۵ نوشتم

برای اینکه امیدوارم کنکورمو خوب بدم، پس زمانی که کنکور بدم این پست منتشر میشه

من کنکورمو خوب میدم! مطمئنم!

  • ۹۶/۰۴/۱۵
  • جغد آبی

نظرات (۱۵)

  • فروردین دخت
  • الهی که بترکونی کنکورو!.... :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    خسته نباشی ☻♥ 
    لطفا یکم از تجربه هات بگو ، هرکس یه پیشنهادی میده گیج میشه آدم
    منم ریاضی ام 97 :)
    پاسخ:
    مرسی ^_^
    حتما حتما میگم
    تلاش یک ساله ات حتمااًحاصل خوبی خواهدداشت
    ومن مطمئنمم قبول شدن دربرترین دانشگاه هااحق توست
    پاسخ:
    ممنون :]
    سلام
    ب وبم خوش اومدین
    الان کنکور دادین؟

    پاسخ:
    اره امروز!
    سلام.

    خسته نباشین!!!

    چطور بود؟
    بگین چیکار کردین امروز!!
    پاسخ:
    سلام بد نبود
    در حدی نیست که بخوام واسش پست بزارم!
    ینی حرفی برای گفتن ندارم!
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • خسته نباشی:)
    هرچی که خیره پیش بیاد
    پاسخ:
    ایشالا ^_^
    مرسی
  • سپهر صادقی
  • وبلاگتون لینک شد
    با آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگیتون
    روز خوش
    پاسخ:
    مرسی :]
    خسته نباشی! :)
    پاسخ:
    ممنون ^_^
  • آقای سر به هوا
  • موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی همچنین ^_^
  • خانوم ربات
  • ^،^ 
    خسته نباششی 

    پاسخ:
    مرسی مرسی ^^
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام:)
    ان شاء الله ک موفقین:)
    وقتی تلاش کردین و امیدتون ب خدا بود و هست...100%موفقین....
    ـــــــ
    من اشتباه زندگیم این بود ک خدا رو کنارم کمرنگ دیدم....
    و اینکه نبایست از هدفام برا حسودا چیزی میگفتم...
    اینا تجربه های زندگیمه...4بار کنکور دادم....فک میکردم همیشه خودم همه چیو میدونمو بس...اما شکر خدا فهمیدم ک باید با کاربلدش مشورت کنم:|
    بهر حال من تسلیم نمیشم....
    ب امیدش ک میخونم...سال97....پزشکی تهران...یا مشهد... ان شاء الله:)...


    پاسخ:
    ایشالا بهترین نتیجه رو بیارین ^___^
  • محمد رضا ..
  • منم امیدوارم
    انشاءالله موفق میشوید
    پاسخ:
    مچکر ^_^
    تمدم شد :))))
    خسته نباشی :))))
    پاسخ:
    مرسی ^____^
  • سام نجفی نیا
  • انشالله 
    پاسخ:
    :)
    امیدوارم کنکور فوق العاده داشته باشید.
    پاسخ:
    مرسی ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">