زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

هیچوقت دیر نیست

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

خطاب به همه

علی‌الخصوص به کنکوریای ۹۷ میگم

اگه هیچوقت درست حسابی درس نخوندید

بازم دیر نیست

هیچوقت دیر نیست

امسال میتونید با برنامه پیش برید و بترکونید

امسال میتونید بشید اونی که میخواید

ولی با تلاش، با برنامه، با امید و توکل

میشید اون چیزی که خودتون میخواید ^_^


بعد از کنکور حرف‌های بیشتری برای زدن دارم

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • جغد آبی

نظرات (۱۳)

اینجا انتقاد وارده؟
وجدانا این کد امنیتی واس کامنت دادن رو وردار
اذیت میکنه
تنبلایی مث من بخاطر زدن این کد از خیر کامنت ممکنه بگذرن حتی :دی


+شما که فردا کنکورته و بلدی
بگووووووو فصل اول فیزیک سوم که فک کنم فصل دوم فیزیک شماس(الکتریسیته ساکن و بردار و میدان و این کوفتا) رو چطوری بخونیم که اعصابمون خورد نشه کتابو نکوبیم تو دیوار؟

++موفقو اینا:)
پاسخ:
کد امنیتی رو برداشته بودم
چنتا ربات کامنت اسپم میزاشتح اذیت شدم دوباره گذاشتم :(
ولی باشه برمیدارم ^_^

+ فردا میام بابت فیزیک هم میگم حتما
++ قربونت و اینا :-" :قلب
امیدوارم خیلی خیلی موفق باشین.

تا ما جوانان خام هم بهره ای از تجربه شما ببریم!!!!
پاسخ:
لطف دارین ^___^
منم کنکور 97 خیلی استرس دارم
ایشالا فردا کنکورتو خییییلی خوب میشی و اون رتبه و دانشگاهی ک دوس داری قبول میشی
با اسمارتیز موافقم بد کنکورت لطفا راهکاراتم ب ما هم بده مرسی عزیزم
پاسخ:
مرسی گلم
حتما حتما عزیزم ^_^
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خیلی هم خوب
    پاسخ:
    :]
    منم کنکور نود هفتیم :(
    پاسخ:
    خیلی خیلی موفق باشی ^_^
    اره هیچ وقت دیرنیست اما به شکل فجیعی دارم زده میشم ازدرس😔
    خیلی دارم هزینه میکنم....خیلی ازوقتموکلاسام گرفتن...کشیدم بیرون از دوستایی که میدونستم چیزی جز استرس ازشون نصیبم نمیشه ...روزی حداقل ۹ساعت میخونم
    امـــــا بااین همه مراقبت بازم دارم زده میشم ازدرس 

    تو که موفقی ، قبولی ان شاالله یکم واسه ماعم دعاکن 😊
    حتما منتظرت هستم ... بترکون فردا رُ ....خیلی زحمت کشیدی... تقریبا ازاولاش باهات بودم .. میخوندمت ....
    میدونم ازپسش برمیای ... خدا به همرات😊
    پاسخ:
    قربونت برم من ^____^
    همیشه بهم روحیه دادی ^_^
    جبران میکنم :-"
    ۹ساعت یه مقدار واسه الان زیاده اگه میتونی یکم کمتر بخون که زده نشی از درس
    موفق باشی ^__^
  • خانوم ربات
  • فردا کنکور داری دیگ :)
    موفق شیی  این رو هم .


    پاسخ:
    مرسی عزیزم ^_^
    توهم پسفردا موفق باشی خیلی! ^_^
  • اسمارتیز :)
  • :))
    واقعنی روحیه گرفتم :) مخصوصا تو این روزای مزخرف که هرکی یه چیزی میگه:/ تا حدی کلافه‌م و نمدونم چیکار کنم که دلم میخواد تا خود روز کنکور ۹۷ برم تو غار و فقط خودم باشم و خدا و درسام دی: 
    بعد کنکور اگه وقتشو داشتید و البته حوصله‌شو، میشه از برنامه ریزی بگید بیشتر؟:))) 

    + یه عالمه انرژی مثبت از همین راه دور میفرستم براتون و امیدوارم که کلی خبرای خوب خوب بعدا بشنویم ازتون:) از اینکه تلاشتون نتیجه داده و همونی شده که میخواید (((:  ان‌شاءالله ^_^
    پاسخ:
    خوشحالم که روحیه گرفتی ^____^
    حتما حتما عزیزم بیشتر میگم
    مرسی کلی واسه انرژی و روحیه ^___^
    ایشالا توهم سال خیلی خیلی خوبی رو داشته باشی ^_^
    سلام
    جالب بود .
    ممنون
    پاسخ:
    مرسی ^_^
  • سام نجفی نیا
  • کنکور رو جدی بگیر و به هوای سال بعد نکنه امسال رو جدی نگیری ها 
    پاسخ:
    منظور من این نیست که میخوام سال بعد کنکور بدم!
    من کنکور 98 ام! :/ به حرفات گوش نمی دم پس :دی
    پاسخ:
    جان جان :-"
  • محمد رضا ..
  • انشاءالله
    به امید خدا
    کنکور قبول شید
    پاسخ:
    مرسی ممنون ^_^
    موفق باشید بی انتها.
    پاسخ:
    مرسی مرسی ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">