زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

کنکور ریاضی ۹۵ !!

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

کنکوریا فردا کنکور دارن و من استرس دارم!

همش فک میکنم من کنکور دارم!

امروز آخرین روزی بود که بچه های ریاضی و انسانی و یه تعداد از تجربیا رو میدیدیم

داشتن وسایلشونو جمع میکردن

وقتشه که ما جای بهترِ کتابخونه رو بگیریم ینی اون میزای تهِ سالن که هم کولر داره هم ساکته هم بغل دیواره !

واااای فک کن فردا کنکورته :|

وای خدا! ینی من چه حالیَم سال دیگه؟

امیدوارم بخیر بگذره!

  • ۹۵/۰۴/۲۳
  • جغد آبی

نظرات (۱)

وای تو رو خدا اینقدر استرس به خودتون وارد نکنین:|
منم که دو سال دیگه کنکورمه الان به شدت به گل گاوزبون احتیاج پیدا کردم خب:|
خدایی استرس بدتر از هرچیز دیگه ایه....
ان شاءالله که کنکوریای امسال و سال دیگه و دو سال دیگه موفق بشن:)
دی:
پاسخ:
میری سوم ینی؟
دومتو توی تابستون بکوب بخون فقط!!!
سومتم اگه وقت کردی و حوصله داشتی بخون
بله همه موفق باشن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">