زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

در مدار روزگار و گردش چرخ فلک، عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا میکنی ..

زندگیِ یه دانشجوی [ ۹۶ ] :))

من نه آنم که زبونی کِشَم از چرخِ فلک
چرخ بر هم زَنَم اَر غیر مرادم باشد ..
(اندکی تغییر در حافظ جانا!)


به بلاگِ من خوش اومدین
من یه کنکوری بودم!
یه کنکوریِ ۹۶
که هنوز باورم نمیشد چقد زود رسیدم به این سن
از شش سال پیش یا بیشتر، میگفتم پس کنکور کِی میرسه؟
چرا نمیرسه؟ :))))
خلاصه که رسید ..
به این ایمان داشتم که با تلاش همه چی ممکنه
این بلاگو نگه داشتم تا امسال که از کنکور برگشتم!
تجارب و اتفاقاتمو نوشتم ..
ممنون که همراهمین

پیام های کوتاه

۱۵۰ روزگی!!

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ

خب ۱۵۰مین روز وبلاگم مبارک!

همینجوری الکی خواستم یه چی باشه که واسش تبریک بگم

خب ۱۵۳روز از اونشب نحس گذشت

پشیمونیا از اونموقع شروع شد

کاش میشد

ینی میشد؟


- ساعت برگرد

  • ۹۵/۰۹/۱۲
  • جغد آبی

نظرات (۶)

  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام
    میگم
    روزه بودم...تو نماز موقع قنوت...رو کردم ب خدا گفتم خدایااا اون دختری هم تو کنکورش موفق شه:)...(منظورم شما بودید)
    من حس میکنم رتبه برتر کنکور سال ۹۶متعلق ب شماست:)
    شما رتبه یک میشین:)
    مگه چی أ اون رتبه یکه کم دارین؟!!...
    ماشاءا.. حافظه ک عالی...
    (أ شعرای خود در آوردیتون فهمیدندی!)
    تلاش ک دارید میکنید...یکم بیشترش کنین برتر بشین تو تلویزیون ببینیمتون :)))
    آمین:)
    پاسخ:
    واقعا مرسی و ممنون ..
    لطف دارین :)
  • ی آدم شوخ طبع!
  • سلام و خدا قوت:)
    ــــــــ
    موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن ؛
    ۱-آنهایی ک منتظر شکستن تو هستند تا "به تو بخندند"
    ۲-آنهایی ک منتظر موفقیت تو هستند تا " با تو بخندند"
    ــــــ
    ان شاء ا.. موفق باشید
    التماس دعا :)))


    پاسخ:
    مرسی دیگع ^_^
    خوش بگذره
    پاسخ:
    :]
  • مجله ویترینو
  • موفق و موید باشید ...
    پاسخ:
    مچکر :)

    153?

    مگه چی بوده حالا؟

    پاسخ:
    یه اتفاق!
  • خادم الشهدا
  • فقط می تونم بگم موفق باشی
    یا علی مدد
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">